TOP 5 najdrahších áut na slovenských autobazároch, na ktoré väčšina z nás nemá

  • Bežní ľudia surfujúci po stránkach slovenských autobazárov zväčša hľadajú tú najvýhodnejšiu ponuku za čo najprijateľnejšiu cenu
  • V niektorých prípadoch však cena nehrá úlohu
  • Prinášame ti malú ukážku nekresťasnky drahých áut, za ktorých cenu si pokojne postavíš aj dva rodinné domy
tup
pinterest.com
  • Bežní ľudia surfujúci po stránkach slovenských autobazárov zväčša hľadajú tú najvýhodnejšiu ponuku za čo najprijateľnejšiu cenu
  • V niektorých prípadoch však cena nehrá úlohu
  • Prinášame ti malú ukážku nekresťasnky drahých áut, za ktorých cenu si pokojne postavíš aj dva rodinné domy

Na trhu s jazdenými vozidlami zaujímajú väčšinu kupujúcich najmä autá s nižšou cenou. Niet sa čomu diviť, mnohí ľudia, ktorí si môžu dovoliť kúpiť auto za desaťtisíce eur, radšej siahnu po novom. Aj na Slovensku však existuje množstvo jazdeniek, ktorých cena siaha do vesmírnych výšin.

Porsche 911 GT3 RS Ceramic Lift

Porsche 911 GT3 RS by sa dalo pokojne považovať za zbraň. S výkonom 368 kW (500 k), rýchlosťou 310 km/h a zrýchlením z pokoja na 200 km/h za 10,9 sekundy osloví nejedného milovníka rýchlosti. Ale žiadne obavy, s týmto kúskom sa dá jazdiť aj bez zbrojného pasu.

Jasným benefitom, ktorý tento model nesie je pohotovostná hmotnosť iba 1420 kg. Strážcovia hmotnosti z Weissachu na to z klobúka vytiahli svoje najúčinnejšie triky – predok je zhotovený z plastu, predné blatníky a kapota batožinového priestoru sú z uhlíkového kompozitu, dvere z hliníka a strechu tvorí milimeter hrubý plát horčíka, čo ušetrilo celý kilogram. Teraz je dostupné na Slovensku za 257-tisíc eur.

Mercedes G trieda G 500 4X42

Mnohé autá na parkovisku jednoducho vystupujú z radu, Gčko 4×42 však púta ďaleko viac pozornosti ako nejaké Lamborghini alebo Ferrari, keďže sa nad ostatnými autami doslova tyčí. Automobil sa inšpiroval u predošlej varianty G 63 AMG 6×6, ktorá šokovala svojim vysokým podvozkom a portálovými nápravami.

Verziu 6×6 ale trápila zásadná slabina, kvôli hmotnosti 3.850 kilogramov nie len u nás vyžadovala vodičský preukaz na nákladné vozidlá. Tento problém ale G 500 4×42 napravuje – maximálnou hmotnosťou vozidla 3.490 kilogramov. Vďaka tomuto číslu je aj napriek svojim mamutím rozmerom géčko len o chlp považované za osobné auto.

Hlavnou zmenou pri tomto modely sú samozrejme kolesá, ktoré majú 22 palcov. Pri takýchto kolesách sa človek zvykne obávať, aby sa neodrel o obrubník. 4×4však neobúva žiadne nízkoprofilové gumy ale objemné balóny, vďaka ktorým zrejme na Slovensku nenájdeš obrubník, ktorý by sa kriticky priblížil ráfikom auta. Tento neprehliadnuteľný kúsok sa teraz predáva za vyše 247-tisíc eur.

McLaren 570S 3.8 GT

570 S je najmenším modelom populárnej anglickej značky, no nikdy netreba súdiť knihu podľa obalu. Tento 1,3 tony vážiaci drobec v sebe ukrýva 570 koní, poháňa ho preplnený osemvalec a rýchlosť 100 km/h dosiahne za 3,2 sekundy.

Ak by si sa spýtal na model 570S vedúcich spoločnosti McLaren, povedali by ti, že nejde o super auto. Má síce potrebnú rýchlosť, silu, vyzerá tak a aj pôsobí, no aj napriek tomu nejde o super auto. Namiesto toho spoločnosť preferuje označenie „moderné športové auto“, ktoré môžeš kúpiť v Bratislave za takmer 192-tisíc eur.

Bentley Continental GT Coupe

Tento model Bentley patrí naozaj medzi výnimočné kúsky. V tomto prípade však ide bez preháňania o historický okamžik. Vôbec po prvýkrát sa totiž v modelovej rade Continental objavuje malý motor. Áno, rovnako ako všetko ostatné, aj pojem „downsizing“ je pri tomto auta veľmi relativný.

Zatiaľ čo napríklad pri Fiate označuje slovo „malý“ dvojvalcový motor, pri Bentley ide o prechod z dvanásťvalca na osemvalec, ktorý však len tak mimochodom ponúka 507 koní a 660 Nm. V ponuke je za cenu takmer 191-tisíc eur.

Audi R8 V10 5.2 FSI

Desaťvalec R8 V10 dosahuje výkon 397 kW (540 k) a krútiaci moment 540 Nm. Z 0 na 100 km/h akceleruje len za 3,5 sekundy a potom až k maximálnej rýchlosti 323 km/h.

R8 V10 je nízke, široké a naštvané auto, avšak v niekom, kto v dlani drží jeho kľúč, nevzbudzuje strach, skôr túžbu na ňom jazdiť. Na to, aby si ho mal doma v garáži, ti postačí 150-tisíc eur.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech