Známy nápoj Slovákov už viac u nás nenájdeš. Čo sa vlastne stalo?

  • Osviežujúci nápoj s prekvapením v podobe želé guličiek si v posledných rokoch obľúbilo množstvo Slovákov
  • V polovici apríla spoločnosť oznámila veľké zmeny
  • Svoje obľúbené Bubbleology už na Slovensku nenájdeš
20690089_1406440979404889_4505390227264462468_o
OXO Bubble Tea Slovensko
  • Osviežujúci nápoj s prekvapením v podobe želé guličiek si v posledných rokoch obľúbilo množstvo Slovákov
  • V polovici apríla spoločnosť oznámila veľké zmeny
  • Svoje obľúbené Bubbleology už na Slovensku nenájdeš

Sladké, osviežujúce nápoje, ktorých koncept pochádza z hlavy Assada Khana, sa na trhu ako novinka objavili síce len v roku 2011, no okamžite si získali popularitu po celom svete. Britský pôvod a originalita nápoja s praskajúcimi želé guličkami zaujali aj náš región a na slovenský trh vstúpila značka Bubbleology koncom mája v roku 2013, kedy prvú pobočku otvorili v bratislavskej Eurovei. Na Slovensku, ale ani v Česku a ďalších okolitých krajinách už dnes svoj obľúbený nápoj pod touto značkou nenájdeš. Čo sa vlastne stalo?

Fanúšikov v polovici apríla o nečakanej a relatívne veľkej zmene informovala (dnes už bývalá) Bubbleology prostredníctvom svojej facebookovej stránky: „Vážení zákazníci a fanúšikovia Bubble Tea, vaša obľúbená značka Bubbleology Česko a Slovensko sa zmenila na novú značku OXO TEA COCKTAILS.

V stálej ponuke vždy nájdete svoje milované Bubble Tea a navyše môžete vyskúšať nové čajové koktaily z ovocia nazvané Fruit Tea. Milovníkom čistého čaju ponúkneme štyri druhy čerstvých čajov Pure Tea (zelený jazmín, červený Rooibos, biely čínsky, čierny Assam). Aj naďalej vám budeme niekoľkokrát do roka predstavovať veľmi očakávané Limitované edície, ako práve teraz! Stačí si vybrať.“

Na dotaz nám samotná spoločnosť odpovedala: Franchisingová zmluva s Bubbleology bola po 5 + 1 rokoch plánovane ukončená a nahradila ju nova značka OXO Tea Coctails, ktorá preberá aktivity v krajinách strednej Európy (CZ, SK, HU, AT, PL, DE).

Ako takúto veľkú zmenu chce spoločnosť odkomunikovať marketingovo, to nám neprezradila. Isté však je, že mnohým z 83-tisíc fanúšikov na Facebooku sa nový názov veľmi nepáči a vynovnej ponuke produktov začali hľadať chyby. OXO Tea Coctails však sľubuje návrat vernostných kartičiek s novým programom, množstvo akcií a rozšírenú ponuku drinkov.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech