Má vlastnú značku, luxusný dom a byt v Dubaji. „Nepotrebujem byť milionárka,“ hovorí Bianka Rumanová

  • Známa influencerka neprestáva prekvapovať novými nápadmi
  • Jej kozmetické produkty idú na dračku
  • V novom roku má v Dubaji veľké plány
Influencerka Bianka Rumanová a jej značka
Bianka Rumanová
  • Známa influencerka neprestáva prekvapovať novými nápadmi
  • Jej kozmetické produkty idú na dračku
  • V novom roku má v Dubaji veľké plány

Bianka Rumanová patrí medzi známe slovenské influencerky. Nevenuje sa len sociálnym sieťam, podniká v niekoľkých sférach zároveň. Jej podnikateľské aktivity sú rozmanité a ako nám sama prezradila, má veľa nových nápadov, ktoré plánuje dotiahnuť do úspešného konca.

Sama priznáva, že sa musí posúvať vpred a že zďaleka ešte nie je tam, kde by chcela byť, ale pomaličky premieňa svoje sny na realitu. V rozhovore s ňou sa dozvieš, v čom všetkom podniká, podľa čoho si vyberá spolupráce a aké veľké veci chystá v blízkej budúcnosti.

  • Kde berie Bianka inšpiráciu na tvorbu vlastných produktov?
  • Ako sa jej podarilo preniknúť na slovenský trh svojou značkou?
  • Akú najdrahšiu vec má v šatníku?
  • Aké nezameniteľné kúsky má v novom luxusnom dome?

Keď sa ľudia pozrú na tvoje sociálne siete, vidia krásne fotky, cestovateľské zážitky a veľa módy. Málokto ale naozaj vie, čo je za tým. Ty si v prvom rade podnikateľka, ktorá sa veľmi šikovne prepracovala do popredia. Tvoja značka NAMUR sa teší veľkej obľube. Prezraď nám, ako sa ti podarilo, že sa za krátku dobu stala tvoja značka takou obľúbenou?

V prvom rade ďakujem za pochvalu a teraz poďme na to. Moja značka oblečenia NAMUR je síce obľúbená, ale nie je tak v popredí, ako by som si želala, no to neznamená, že ju neinovujem a nesnažím sa stále niečo nové tvoriť. Nie je však jednoduché ľudom vysvetliť a priblížiť fakty, že nie je možné porovnať domácu tvorbu a komerčnú fast fashion.

To je ako jablko a hruška a jediné, čo majú spoločné, je to, že sú v kategórii ovocie. Je pre mňa niekedy náročné tvoriť, keď sa to potom stretne s krivdou, ale to ma nezastaví. Mám však s kolegami líniu telovej kozmetiky DB cosmetics by Bianka Rumanová a to teda môžem povedať, že valcujeme. Obe značky vyžadujú inú kreatívu a marketing. 

Bolo ťažké začať s vlastným podnikaním na Slovensku?

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá