Manažérka influencerov Nicole nastupuje do Evency, ktoré organizovalo aj Separov koncert na Tehelnom poli

eve
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Kreatívna a eventová agentúra Evency rozširuje svoj tím o Nicole Mikuš Zahlbruckner, skúsenú odborníčku v oblasti influencer marketingu a manažmentu influencerov. Toto spojenie je strategickým krokom v ďalšom rozvoji agentúry, ktorej cieľom je prepojiť hudobné projekty, eventy a spolupráce so značkami do jedného funkčného celku.

Evency dlhodobo pôsobí v oblasti produkcie eventov, festivalov a spolupráce s hudobnými interpretmi. Má pod sebou hudobných interpretov ako Separ, Pil C, novú krv Raphaela a úzko spolupracuje aj s influencermi ako napríklad Zuzana Plačková či Monika Bagárová.

Príchod Nicole posilňuje influencer marketing ako prirodzenú súčasť portfólia agentúry a rozširuje možnosti realizácie komplexných kampaní s presahom do online aj offline prostredia. Pod jej krídlami sú napríklad aj Jovinečko, Bianka Rumanová či Lula Almaksus. Vzniká tak kreatívny powerhouse, ktorý značkám umožňuje pracovať s obsahom, osobnosťami a eventmi v jednom balíčku.

„Nicole prináša strategické posilnenie Evency v oblasti influencer marketingu. Má dlhoročné skúsenosti, silný leadership a jasnú predstavu o tom, ako má profesionálna spolupráca so značkami a tvorcami fungovať. Spoločne vieme tieto vízie pretaviť do praxe a priniesť klientom vysokú kvalitu aj nadštandardnú starostlivosť o osobnosti, s ktorými pracujeme,“ hovorí Marko Šebesta, majiteľ agentúry Evency.

„Do Evency prinášam niekoľkoročné praktické skúsenosti s manažmentom vrcholových influencerov, kde som zvyknutá na naozaj veľký tlak verejnosti a náročné očakávania firiem a veľkých brandov. Mojou úlohou je, aby celý proces bol aj pre nich čo najpríjemnejší a opäť sa vrátili. Za to, samozrejme, hovoria aj výsledky v podobe dlhoročných kontraktov a spoluprác so zvučnými značkami, ktorými disponujeme,“ uvádza Nicole Mikuš Zahlbruckner.

Picture1
zdroj: Evency Instagram

V najbližšom období plánuje Evency spolu s Nicole rozšíriť spoluprácu s ďalšími influencermi a predstaviť nové projekty prepojené s eventovým prostredím.

„Najbližšie chystáme ohlásenie nových zvučných mien v našej divízii influencerov, kde chystáme nové pútavé formáty kontentu u nich na profiloch, a taktiež prepojenie s nadchádzajúcou budúcoročnou festivalovou sezónou, aby obsah bol čo najviac autentický, pútavý a efektívny,“ dodáva Nicole.

Dôležitou súčasťou spolupráce je aj dlhodobá vízia fungovania agentúry a komunity tvorcov.

„Mojím cieľom je vybudovať silnú a lojálnu komunitu influencerov, kde je rodinná atmosféra, dôvera a transparentnosť. To sú pre mňa najvyššie hodnoty pri pracovnom vzťahu a v jednote je jednoznačne sila. Samozrejme, chcem influencerom aj klientom poskytovať nadštandardný servis a aj prístup a tvoriť kampane pre klientov inovatívnejšie a efektívnejšie pomocou praktického poradenstva, ktoré je založené na dlhoročných skúsenostiach a vedomostiach „za oponou“ kontentu,“ uzatvára.

Čítaj viac z kategórie: PR

Najnovšie videá

Trendové videá