Marketér Kamil Aujesky: Za tri mesiace sme na kampaň minuli 1,5 milióna

  • V novom dieli relácie Bez Výhovoriek k nám do štúdia prišiel online marketér a spolumajiteľ reklamnej agentúry samsiDigital Kamil Aujesky
  • Schopnosti človeka sú dôležité, ale to nie je všetko, čo zohľadňuje pri výbere zamestancov
  • Aká sociálna sieť je podľa Kamila najdôležitejšia?
zdroj: archív Startitup
  • V novom dieli relácie Bez Výhovoriek k nám do štúdia prišiel online marketér a spolumajiteľ reklamnej agentúry samsiDigital Kamil Aujesky
  • Schopnosti človeka sú dôležité, ale to nie je všetko, čo zohľadňuje pri výbere zamestancov
  • Aká sociálna sieť je podľa Kamila najdôležitejšia?

Naše pozvanie do Bez výhovoriek prijal Kamil Aujesky, spolumajiteľ digitálnej reklamnej agentúry samsiDigital.

Svoje skúsenosti nazbieral v rôznych agentúrach a ako sám hovorí, svoju prvú webstránku naprogramoval ako 14-ročný. Na začiatku podnikania si vyberal ľudí na pracovné pozície celkom rýchlo. Až po nejakom čase však zistil, že okrem schopností a talentu musí prihliadať ešte na jeden dôležitý faktor.

Kamil prezradil aj to, kto je jeho typický klient a koľko peňazí mu v rámci mediálnych rozpočtov už prešlo pod rukami. Hovorili sme aj o klientoch, ktorí chcú investovať veľké peniaze, ale ich predstava o kampani je na hrane s reklamnou etikou. Ako na to reagoval CEO Kamil Aujesky? Je ochotný vylepiť prsnatú ženu na bilbord v prípade, že je to dobre zaplatené?

Rozprávali sme sa aj o kreativite a o tom, či sa dá naučiť. Samozrejeme, ktokoľvek Kamila videl, vie že je celý potetovaný. Má jeho zovňajšok vplyv na biznis a čo na to hovoria jeho obchodní partneri? Kamil povedal aj to, v ktorej krajine sa kvôli svojim tetovaniam cítil naozaj zvláštne.

O biznise, reklame, zamestnávaní ľudí a mnohom ďalšom nám porozpráva Kamil Aujesky. Príjemné pozeranie.

Najnovšie video