Marketing bez dát ťa položí na lopatky. Takto sa dostaneš na prvú stránku na Google

  • V tomto podcaste hovoria o marketingu počas a po koronakríze Matej Vittek a Tomáš Janičko z digitálnej reklamnej agentúry ARTEXE
  • Robiť pocitový marketing podľa hesla "Toto by mohlo fungovať" je cesta do pekiel. Základom je analýza kľúčových slov
  • Stačí ti web spravený zadarmo podľa šablóny? Tieto kroky by mal každý začínajúci biznis zvážiť pred štartom
 srcset
  • V tomto podcaste hovoria o marketingu počas a po koronakríze Matej Vittek a Tomáš Janičko z digitálnej reklamnej agentúry ARTEXE
  • Robiť pocitový marketing podľa hesla "Toto by mohlo fungovať" je cesta do pekiel. Základom je analýza kľúčových slov
  • Stačí ti web spravený zadarmo podľa šablóny? Tieto kroky by mal každý začínajúci biznis zvážiť pred štartom

Komunikácia je pre značky v dnešnej dobe extrémne dôležitá, no rozpočty sa zmenšujú a najmä menšie prevádzky a e-shopy sa dostávajú do existenčných problémov. Matej Vittek a CEO Tomáš Janičko z digitálnej reklamnej agentúry ARTEXE ti prezradia, ako sa zmenilo zákaznícke správanie počas koronakrízy.

Témou rozhovoru je aj optimalizácia marketingových aktivít a niekoľko rád čo treba spraviť, aby moja firma úspešne komunikovala, ale hlavne zarábala. 

Oplatí sa dnes budovať zložitý web? Svetové trendy ukazujú, že pre zákazníkov je dôležitá jedna vec. Majiteľ agentúry Janičko prízvukuje, že správna komunikácia sa začína analýzou kľúčových slov. Vďaka nej zistíš, čo hľadajú ľudia na Google a ako z toho vieš vyťažiť čo najviac pre svoj biznis. Ak chceš mať prehľad o správnom nastavení marketingu a úspešného podnikania alebo podnikať plánuješ, tento podcast je práve pre teba.

Najnovšie video