Mileniáli povedali svoj názor na zamestnávateľov a aj na to, koľko vydržia v jednej práci

  • Zatiaľ čo ešte donedávna sa mileniáli stavali k etike svojich zamestnávateľov pozitívne, tohtoročný prieskum ukázal nárast skepticizmu
  • Mladí ľudia si myslia, že firmám ide len o dosahovanie ziskov, podporovanie efektivity a o výrobu či predaj tovarov a služieb
Unsplash
  • Zatiaľ čo ešte donedávna sa mileniáli stavali k etike svojich zamestnávateľov pozitívne, tohtoročný prieskum ukázal nárast skepticizmu
  • Mladí ľudia si myslia, že firmám ide len o dosahovanie ziskov, podporovanie efektivity a o výrobu či predaj tovarov a služieb

Za celým prieskumom stojí spoločnosť Deloitte a vedúci partner spoločnosti, Marián Hudák, vysvetľuje: „Príslušníci miléniovej generácie a generácie Z sa výraznejšie orientujú na širšiu úlohu podnikov v spoločnosti a sú presvedčení, že ich úspech by sa mal merať aj inak, než len finančnými ukazovateľmi. Sú presvedčení, že prioritami podnikov by mala byť tvorba miest, inovácie, zlepšovanie súkromného a pracovného života zamestnancov a pozitívny prínos pre spoločnosť a životné prostredie.“

Dodáva tiež, že aby podniky zaujali mileniálov, je potrebné, aby sa začali zaujímať o odvetvia, ktoré od nich očakávajú. Nájsť spôsoby, ako pozitívne ovplyvniť okolie a prispôsobiť sa rapídnym sociálnym, technologickým a geopolitickým zmenám.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech