Miliardár Bezos zverejnil kritické správy od zákazníkov Amazonu. Nevadí mi, že prídeme o takýto typ ľudí

  • Jeff Bezos sa podelil o správy od zákazníkov, ktorí kritizovali postoj spoločnosti Amazon
  • Spoločnosť Amazon prisľúbila organizáciám, ktoré sa usilujú o sociálnu spravodlivosť, 10 miliónov dolárov
pjimage (42)
Getty Images/mandel Ngan, Instagram/jeffbezos
  • Jeff Bezos sa podelil o správy od zákazníkov, ktorí kritizovali postoj spoločnosti Amazon
  • Spoločnosť Amazon prisľúbila organizáciám, ktoré sa usilujú o sociálnu spravodlivosť, 10 miliónov dolárov

Podľa E!Online Jeff Bezos, riaditeľ spoločnosti Amazon, vyjadril svoju solidaritu k hnutiu #BlackLiveMatter. Avšak od niektorých zákazníkov si kvôli tomuto kroku vyslúžil kritiku.

Bezos sa komunikáciu od nahnevaných zákazníkov nesnažil skrývať, práve naopak.  Podľa neho práve tieto reakcie zvýrazňujú vážnosť problému.

V správe od zákazníka sa nachádzalo množstvo urážok na Bezosovu osobu. V správe tiež píše, že ruší svoje objednávky od Amazonu. Bezosova reakcia? Snímky komunikácie pridal na svoj Instagram. Ako sám píše, konverzácie tvoria zlomok problému a toto je typ zákazníkov, o ktorých môže prísť.

E-maily od ľudí boli plné nadávok či negatívnych komentárov na spoločnosť. „Zachovaj svoj postoj a my sa budeme pozerať, ako ti klesajú zisky a budeme sa smiať.“

Podľa Fox Business v rámci skončenia nespravodlivého a brutálneho zaobchádzania s čiernymi a Afroamerickými spoluobčanmi spoločnosť Amazon prisľúbila organizáciám, ktoré sa snažia o sociálnu spravodlivosť, 10 miliónov dolárov.

Medzi príjemcov  finančnej pomoci, vybratých pomocou siete Amazon Black Black Employee Network sem patria skupiny zamerané na boj proti systémovému rasizmu prostredníctvom právneho systému. Ďalej ide aj o organizácie zamerané na rozširovanie vzdelávacích a ekonomických príležitostí pre čierne spoločenstvá.

Zdroje: foxbusiness.com, eonline.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech