TOP 5 mladých kreatívnych Sloveniek, ktoré šéfujú najlepším marketingovým agentúram

  • V priemere nemajú o mnoho viac ako 30 rokov, no už šéfujú významným reklamným a online agentúram na Slovensku. Ich revírom je digitálny svet, ktorý robia den čo deň pestrejším a dynamickejším. Toto sú Slovenky, ktoré sa dokázali presadiť v kreatívnom svete.
collageaaaaaa
blog.triad.sk/adma.sk
  • V priemere nemajú o mnoho viac ako 30 rokov, no už šéfujú významným reklamným a online agentúram na Slovensku. Ich revírom je digitálny svet, ktorý robia den čo deň pestrejším a dynamickejším. Toto sú Slovenky, ktoré sa dokázali presadiť v kreatívnom svete.

Maru Mitlíková

Agentúra Triad Advertising na Slovensku nevyniká len nekonečným množstvom ocenení, ale aj tým, že na jej čele stojí žena. Nie je to nikto iný, ako šikovná Maru Mitlíková, ktorá v agentúre pôsobí od roku 2012. Vypracovať sa na výkonnú riaditeľku jej trvalo asi 3 roky, čo je dôkazom, že v dnešnej dynamickej dobe môže kariérny postup prísť skutočne rýchlo. Na svoju počiatočnú pozíciu v Triade sa prihlásila s Cv-čkom vo Facebook-ovom dizajne s heslom „Madafaka, davaj bacha. Teraz idem ja“.

Foto: blog.triad.sk

Okrem toho, že Maru kormidluje úspešnú slovenskú reklamnú agentúru, je tiež členkou Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu a spolupracuje s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr (ADMA). Túto mladú Slovenku najviac inšpirujú zaujímaví ľudia, vo voľnom čase si rada vychutná kávu na terase. Medzi posledné ocenenia Triadu patrí Zlatý klinec za reklamu na Tresku či Becherovku.

Foto: blog.triad.sk

Júlia Micháleková

Júlia je ďalším príkladom úspešnej ženy v reklame. Do Visibility prišla už počas vysokej školy v roku 2012 a postupne sa vypracovala až na výkonnú riaditeľku. Za tie roky získala skúsenosti s leadershipom a manažmentom, SEO, marketingovou stratégiou a digitálnym marketingom celkovo. Okrem Visibility šéfuje aj spoločnosti DASE, s.r.o., ktorá sa venuje webovej analytike a zvláda tak riadiť dve lode naraz.

Foto: adma.sk

prehľad v najnovších trendoch v reklame a jediným pohľadom vie posúdiť, čo je dobrá reklama a čo nie. Aj preto sa vo Visibility realizuje aj pri písaní skvelého firemného blogu o marketingu a copywritingu. Ako to všetko dokáže? Vďaka time managementu, tabuľkám, skvelým kolegom, športu či meditácii. Dobrý líder podľa nej pomáha ľuďom pochopiť „big picture“, a teda to, že sú súčasťou niečoho väčšieho.

Foto: visibility.sk

Blažena Sedrovičová

Táto mladá Slovenka šéfuje agentúre PS:Digital, ktorá je relatívnym nováčikom na trhu, kam priplávala v roku 2014. Špecializuje sa na digitálny marketing vrátane social media. Blažena vlani zastúpila miesto dovtedajšieho výkonného riaditeľa a zakladateľa agentúry Petra Šeba, ktorý zostal vo funkcii Chef Digital Officer a má na starosti digitálne stratégie a kreatívne riešenia. Nebolo však vraj ľahké ju k tomu prehovoriť.

Foto: PS: Digital

Blažena má bohaté osemročné skúsenosti v marketingu a komunikácii a prešla mnohými agentúrami a projektami, či dokonca freelancingom, no vďaka mladému vzhľadu mnohí stále nedokážu uveriť, že je CEO digitálnej agentúry. V tejto fresh agentúre má príležitosť šéfovať mladému tímu ľudí, realizovať svoje sny a využiť svoj potenciál v rýchlo sa rozvíjajúcej firme. Medzi klientov PS:Digital patria napríklad Tatra Banka, Lenovo či Polus City Center.

Foto: instagram.com/psdigital

Jana Malaga

Jana založila vlastnú agentúru len nedávno, v roku 2016. Concent agency je založená na spolupráci so slovenskými blogermi, youtubermi a ďalšími influencermi reaguje tak na najnovší trend v marketingu, ktorého silnou divíziou je práve blogging a vlogging. Bohaté skúsenosti Jana získala už počas práve v PR agentúre či biznis sektore a politike.

Foto: Archív Jany Malaga

Jankiným dielom je tiež na Slovensku už známa prestížna súťaž Bloger roka, ktorá každý rok vyhodnocuje najvplyvnejšiu osobnosť v tejto mediálnej oblasti. Blogger Academy je zas konferencia, na ktorej sa pravidelne stretávajú blogeri a influenceri. Oba tieto projekty zastrešuje Asociácia blogerov. A čo Janu priviedlo k tejto komunite? Vlastný foodblog, ktorý to v roku 2014 celé odštartoval.

Foto: insatgram.com/slovakblogger

Judita Horváth

Judita šéfovala celému digitálnemu oddeleniu v agentúre MUW Saatchi & Saatchi a úspechy dosahuje najmä pre skutočnú vášeň pre digitálny svet. Skvelo sa orientuje v reklame, sociálnych sieťach a je známa „workoholička“ v tom najlepšom slova zmysle. Judita nielen, že má manažérske schopnosti, ale orientuje sa v mnohých marketingových oblastiach, okrem iného vo webovom dizajne či animácii, doma je v SEO či PPC.

Foto: impacthub.sk

Táto Slovenka je skrátka všestranná a maximálne výkonná, vášeň k odboru je cítiť v každej jej práci. Aj vďaka jej úsiliu sa agentúra  MUW Saatchi & Saatchi umiestňuje medzi najlepšími na Slovensku. Jej heslom je totiž „Nič nie je nemožné“. Agentúra naposledy získala ocenenia bronzový Zlatý klinec za reklamu pre Slovak Telekom či Topvar.

Foto: facebook.com/MUW Saatchi & Saatchi

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech