Mobilný operátor sa vzdáva bigboardov aj bilbordov pri slovenských cestách

  • V rámci iniciatívy Dátuj zodpovedne chce O2 odstrániť reklamu na rýchlostných cestách
  • Verí, že tak môžu zvýšiť pozornosť šoférov
  • Ku kampani sa pridali aj známe slovenské osobnosti a influenceri
Ilustračný obrázok (unsplash.com)
Ilustračný obrázok (unsplash.com)
  • V rámci iniciatívy Dátuj zodpovedne chce O2 odstrániť reklamu na rýchlostných cestách
  • Verí, že tak môžu zvýšiť pozornosť šoférov
  • Ku kampani sa pridali aj známe slovenské osobnosti a influenceri

O2 sa v rámci novej kampane snaží podporiť zodpovedné správanie vodičov na cestách. Okrem toho, že spustilo kampaň Dátuj zodpovedne, spolu s novým rozšírením aplikácie s navigáciou Sygic, ktorá sleduje rýchlosť, akou vodič šoféruje a jeho používanie mobilného telefónu. Rozhodli sa, že na rýchlostných cestách už viac nebudú prezentovať svoj bilbordy ani bigbordy.

Podľa firmy totiž takýto typ reklamy na cestách zbytočne odpútava pozornosť šoférov.Ako významný zadávateľ máme možnosť rozhodovať, ako využijeme mediálny priestor a týmto rozhodnutím formovať nielen samotný priestor, ale spoločnosť ako takú. Rozhodli sme preto, že v rámci zodpovedného prístupu nebudeme umiestňovať žiadne bilbordy a bigbordy popri rýchlostných cestách, keďže negatívne vplývajú na pozornosť vodičov počas jazdy,“ vysvetľuje v tlačovej správe záväzok operátora riaditeľ marketingu Igor Tóth.

Zobraziť celú galériu (1)
zdroj: Ilustračný obrázok (unsplash.com)

O2 teda chce, aby mali vodiči za volantom, čo najmenej rozptýlenia. Iniciatíva Dátuj zodpovedne ponúka cez aplikáciu O2 Extra výhody odmenu za to, ak jazdíš naozaj zodpovedne. Ak absolvuješ 10 jázd, získaš bezpečnostné skóre aspoň 80 bodov a najazdíš bezpečných 150 kilometrov, dostaneš 1 GB dát zadarmo.

 „Ako mobilný operátor samozrejme chceme, aby ľudia čo najviac využívali naše služby, ale záleží nám na tom, aby so svojím životom kvôli ,telefónu´ nehazardovali a správali sa počas jazdy zodpovedne. Používanie telefónu za volantom nie je zároveň ani prvou ani poslednou témou, na ktorú v rámci iniciatívy ,Dátuj zodpovedne´ chceme upozorniť. Ale rozhodne je tou najakútnejšou“, hovorí Peter Gažík, generálny riaditeľ O2 Slovakia.

Ku kampani sa prihlásili mnohé osobnosti ako Sajfa, Pil C, Fero Joke, Barbora Krajčírová, Braňo Deák, Matej Zrebný, LucyPug, Patra Bene,  Jasmina Alagič, Rytmus, Strapo, Selassie, Lukáš Frlajs, Laci Strike či Ján Koleník.

Slovenská sporiteľňa skončila s outdoorovou reklamou

S outdoorovou reklamou úplne skončila ešte v auguste minulého roku Slovenská sporiteľňa, zaviazala sa, že v mestách nebude vytvárať vizuálny smog. Odstránenie outdoorovej reklame bolo súčasťou kampane #mamnato, ktorou sa Slovenská sporiteľna chcela prezentovať ako zodpovedný a inovatívny líder pre život a podnikanie.

Zdroj: TS

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK