Musíme sa prijať také, aké sme, vraví Lujza. Ťažká situácia ju priviedla k úspešnému biznisu

  • V minulosti sa Lujza venovala organizovaniu podujatí pre firmy, startupy alebo rôzne vzdelávacie programy
  • Dnes stojí za obľúbenou značkou moonlou, ručne šitými turbanmi, čelenkami a šatkami s vlastným dizajnom
Lujza Púchyová
Lujza Púchyová, Facebook/moonlou
  • V minulosti sa Lujza venovala organizovaniu podujatí pre firmy, startupy alebo rôzne vzdelávacie programy
  • Dnes stojí za obľúbenou značkou moonlou, ručne šitými turbanmi, čelenkami a šatkami s vlastným dizajnom

Príbeh značky moonlou sa začal písať v roku 2019, keď Lujzu Púchyovú k podnikaniu priviedla vlastná skúsenosť. Potrebovala pohodlnú pokrývku hlavy, ktorá by zakryla jej estetický problém s vypadávaním vlasov, avšak stále sa chcela cítiť žensky. Zistila, že turbany sú pre ňu ideálnym módnym doplnkom.

Lujzine podnikanie súvisí aj s autoimunitným ochorením menom alopécia. „Nechcem, aby to bolo vnímané negatívne. Vždy som si chcela vyskúšať podnikanie, no chcela som prísť s projektom, ktorý bude mať hlbší zmysel a bude ma napĺňať spokojnosťou,“ hovorí zakladateľka značky.

Vníma to ako príležitosť, ktorá jej umožnila pustiť sa do niečoho, po čom túžila. Zároveň môže prostredníctvom skúseností pomáhať ostatným a šíriť vlastnú filozofiu.

Načerpanie novej energie a sily

Práve to priviedlo Lujzu na Srí Lanku, kde vycestovala kvôli ajurvéde. Indickú alternatívnu medicínu chcela vyskúšať ako pacient, takže hlavný dôvod cesty bola liečba.

„Srí Lanka je krásna krajina a miestami je ešte nedotknutá turistami. Pobyt mi ukázal spôsoby, ako hľadať vnútorný pokoj, zároveň pracovať na sebe a svojom vnútornom nastavení,“ opisuje svoju skúsenosť Lujza.

 
 
 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Lujza Púchyová (@lujzet)

Vďaka svojej ceste sa dostala aj k joge, meditácii a naučila sa, aké dôležité je spoznať samú seba. Všetky tieto aspekty jej pomohli prijať alopéciu ako súčasť života jednoduchšie. 

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá