Na Slovensko prichádza nový hráč, e-shopy by mali spozornieť

  • Žiadny e-shop sa už dnes nezaobíde bez platieb kartou, Apple Pay, Google Pay, bankových tlačidiel, PSD2 a QR platieb
  • Platobná brána ThePay združuje všetky tieto obľúbené platobné metódy, znižuje počet nedokončených platieb a zvyšuje množstvo konverzií
  • S aktiváciou platobnej brány ThePay navyše do konca júna ušetríte na poplatkoch
dh
ThePay
  • Žiadny e-shop sa už dnes nezaobíde bez platieb kartou, Apple Pay, Google Pay, bankových tlačidiel, PSD2 a QR platieb
  • Platobná brána ThePay združuje všetky tieto obľúbené platobné metódy, znižuje počet nedokončených platieb a zvyšuje množstvo konverzií
  • S aktiváciou platobnej brány ThePay navyše do konca júna ušetríte na poplatkoch

Platobná brána ThePay, ktorá sa v roku 2022 stala držiteľom licencie Inštitúcie elektronických peňazí (EMI) od Českej národnej banky, vstúpila na slovenský trh. Čo robí ThePay tak výnimočnou, a prečo by mali slovenské e-shopy venovať pozornosť jej príchodu?

Obľúbená česká platobná brána vstupuje na slovenský trh

Platobná brána ThePay vznikla už v roku 2011 a dvanásť rokov pôsobila čisto na českom trhu. Veľkú zmenu však priniesol rok 2022, kedy spoločnosť získala od Českej národnej banky licenciu EMI.

V túto chvíľu získala ThePay zelenú k poskytovaniu svojich služieb v rámci celej Európskej únie. Ako prvú krajinu si v roku 2023 spoločnosť vybrala Slovensko, kde nadviazala spoluprácu s niekoľkými kľúčovými dodávateľmi e-shopových riešení, medzi ktorými sú napríklad Shoptet, Eshop-rýchlo, Upgates, FastCentrik alebo CREATIVE sites. Vďaka tomu môžu teraz platobnú bránu ThePay začať využívať tisícky slovenských e-shopov.

“Naše prvé kroky viedli na Slovensko. Jednak nám je geograficky najbližšie, a jednak tu nie je jazyková bariéra. Medzi českými a slovenskými zákazníkmi navyše vidíme veľa podobností a ľahšie tak dokážeme predikovať ich nákupné správanie.” hovorí CEO spoločnosti Daniel Havel a dodáva, že cieľom ThePay je predovšetkým zjednodušiť e-shopom online transakcie, a tiež im uľahčiť prípadný vstup na český trh.

E-shop bez platobnej brány prichádza o zisky

Mať v dnešnej dobe platobnú bránu je už úplnou nevyhnutnosťou. Klasický bankový prevod alebo dobierka je totiž voľbou stále menšieho počtu ľudí. Integráciou platobnej brány ThePay tak majú slovenské e-shopy šancu prilákať nových zákazníkov. A ako presne? Odpoveďou je široká paleta najobľúbenejších platobných metód, ktorá zvyšuje pravdepodobnosť dokončenia nákupu až o 22 %.

Platobná brána ThePay je navyše vhodným riešením nielen pre klasické e-shopy. Je pripravená naplniť tiež potreby firiem finančného sektoru, telekomunikácií, online služieb, neziskových organizácií, predajcov vstupeniek alebo aj SaaS aplikácií.

ThePay ponúka širokú škálu platobných metód

Okrem štandardných platieb kartou podporuje platobná brána tiež platby cez Apple Pay a Google Pay, QR kódy, PSD2, bankové tlačidlá alebo platby najpoužívanejšími kryptomenami. Takto doširoka otvorený vejár platobných metód umožní zákazníkom vyberať podľa ich preferencií a zníži tak riziko nedokončenia nákupu.

Aktivácia platobnej brány je ľahká ako založenie e-mailu

Implementácia novej platobnej brány býva pre prevádzkovateľov e-shopov nepríjemnou povinnosťou, ktorú sprevádza zložitá administratíva. Na to spoločnosť ThePay myslela už od samého začiatku a pripravila veľmi jednoduchý spôsob jej aktivácie. Pokiaľ e-shop beží na niektorej z e-shopových platforiem, ako je napríklad Shoptet alebo Upgates, stačí len kliknúť na ThePay doplnok. Prevádzkovateľom e-shopov tak aktivácia nezaberie viac času ako založenie e-mailovej schránky a k spusteniu nepotrebujú žiadne technické znalosti.

Aby bolo pre podnikateľov zavedenie novej platobnej brány jednoduché a funkčné po všetkých smeroch, ThePay má pripravené tiež slovenské webové rozhranie, prepracované návody a akceptuje platby z celého sveta. Samozrejmosťou je tiež pokrytie platobných metód najväčších slovenských bánk ako je napríklad Sporopay alebo ePlatby.

E-shopy ušetria na poplatkoch až do konca júna

Firma ThePay myslí tiež na všetkých prevádzkovateľov e-shopov, ktorí chcú znížiť svoje náklady na platobnú bránu. Z tohto dôvodu im na začiatku ponúka bezplatnú prevádzku 0 % + 0 EUR, ktorá zahŕňa nulové transakčné poplatky a bezplatné vedenie účtu. Táto akcia potrvá až do 30. 6. 2024 alebo do okamihu, kedy firma prekročí obrat 20 000 EUR. Potom sa e-shopy môžu spoľahnúť na férovú cenovú politiku. Poplatky za platobnú bránu sa totiž vždy prispôsobia obratu z posledného mesiaca.

“Verím, že slovenskí klienti ocenia nielen príchod pozitívnych inovácií do oblasti platobných riešení, ale tiež budú mať jednoduchší vstup na český trh.” hovorí záverom CEO Daniel Havel a tiež verí, že aj keď je platobná brána ThePay novým hráčom na slovenskom trhu, jej ponuka a vízia budú prínosom pre mnohé slovenské e-shopy a ďalšie subjekty.

Najnovšie videá

Trendové videá