Najväčšia Zara a ďalších 25 nových otvorení pribudne do konca roka v Avione

  • V nákupnom centre Avion v Bratislave dnes otvorí svoje brány najväčšia predajňa svetoznámej značky ZARA na Slovensku
  • Návštevníci Avionu si môžu vybrať módne novinky úspešnej španielskej značky na ploche s rozlohou takmer 4 000 m2
Zara (TS, Avion)
Zara (TS, Avion)
  • V nákupnom centre Avion v Bratislave dnes otvorí svoje brány najväčšia predajňa svetoznámej značky ZARA na Slovensku
  • Návštevníci Avionu si môžu vybrať módne novinky úspešnej španielskej značky na ploche s rozlohou takmer 4 000 m2

Pôvodná predajňa značky ZARA, ktorá je súčasťou španielskej módnej skupiny Inditex, bola v Avione otvorená v októbri 2008. Záujem zákazníkov o túto svetovú značku je taký veľký, že sa spoločnosť Inditex rozhodla expandovať. Nová predajňa ZARA sa presunula do nových priestorov, kde bude až na dvoch podlažiach ponúkať svojim zákazníkom najnovšie trendy v oblasti dámskej, pánskej a detskej módy. 

Otvorenie úplne novej predajne ZARA je súčasť veľkého projektu modernizácie centra, ktorý Avion spustilo pred dvomi rokmi. Po otvorení hypermarketu Kaufland koncom roka 2017 sa Avion pustil do výstavby jedinečnej modernej gastro pasáže s celkovou rozlohou 8 000 m2. Tá privítala prvých návštevníkov v decembri minulého roka. Dnes ponúka unikátnu domácu, zahraničnú či street-foodovú kuchyňu v zaujímavom dizajnovom prostredí z dielne architekta Pavla Suchánka. Súčasťou projektu je aj detský svet BUPPI  a množstvo relaxačných zón na príjemné oddychovanie, stretávanie sa a trávenie voľného času. Sezónne je zákazníkom k dispozícii aj vonkajšia terasa na 1. poschodí, kde si môžu posedieť pri šálke dobrej kávy či čaju alebo zacvičiť.

zdroj: Ilustračný obrázok (unsplash.com)

Masívnou modernizáciou, ktorá sa skončí koncom tohto leta, prejde viac ako tretina zo 150 predajní. Približne 50 predajní s celkovou plochou takmer 20-tisíc m2 zmení dizajn interiéru, umiestnenie v rámci centra (relokáciu) alebo rozšíri predajnú plochu. 

„Modernizáciou chceme vyjsť v ústrety aktuálnym spotrebiteľským trendom. Zákazníci sú náročnejší a vyžadujú pri nakupovaní nielen príjemnú atmosféru, ľahkú dostupnosť, ale aj moderný interiér, kde sa stretávajú a cítia sa príjemne. V dnešnej silnej konkurencii nákupných možností a online nakupovania sú inovácie a počúvanie potrieb návštevníkov pre nákupné centrá, ktoré chcú uspieť, veľmi dôležité,“ hovorí Katarína Michaliaková, marketingová manažérka nákupného centra AVION v Bratislave, ktoré vlastní a spravuje developer INGKA Centres Slovensko.

V týchto chvíľach finišuje niekoľko nájomníkov nákupného centra s rekonštrukciou svojich priestorov. Prichádzajú však aj nové dlho očakávané značky. Celkovo v Avione do konca roka pribudne 25 nových predajní.

„Po dokončení tejto rozsiahlej modernizácie Avion posilní svoju pozíciu najväčšieho nákupného centra na Slovensku s množstvom trendových nákupných možností pre všetky vekové kategórie,“  dodáva Katarína Michaliaková.

Modernizácia sa netýka len interiéru nákupného centra. K existujúcim 3 600 parkovacím miestam pribudli novovybudované parkovacie miesta pre zákazníkov vonkajších obchodov Prespánok, Dr.Vet a Super ZOO.

Najväčšie investície v Avione od roku 2012:

  • 2012 – rozšírenie Avionu (o 4 600 m2) a IKEA (o 15-tisíc m2
  • 2013 – modernizácia centra vo výške 530-tisíc eur: vynovenie foodcourtu, ihrísk, garáží a zavedenie svetelného parkovacieho systému
  • 2015 – modernizácia interiéru vo výške 5 miliónov eur – nové podlahy, stropy s LED svietidlami, vyššie výklady
  • 2017 – otvorenie hypermarketu Kaufland
  • 2018 – otvorenie  novej Gastro pasáže 
  • 2019 – modernizácia predajní, príchod nových značiek
  • 2020 – nový park pri Avione 

Zdroj: TS

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá