Nápad, aký sa len tak nevidí. Výrobca orieškových masiel predstavil na Slovensku nevídanú službu

  • Ponuka orieškových masiel, ktoré našli v obchodoch, im nevyhovovala
  • Mladí podnikatelia si preto založili vlastnú značku, tá sa rozrastá po celej Európe
  • Na Slovensko najnovšie priniesli službu, aká tu doposiaľ chýbala
Unsplash/Koraza, Life Like
  • Ponuka orieškových masiel, ktoré našli v obchodoch, im nevyhovovala
  • Mladí podnikatelia si preto založili vlastnú značku, tá sa rozrastá po celej Európe
  • Na Slovensko najnovšie priniesli službu, aká tu doposiaľ chýbala

Orieškové krémy sa na Slovensku tešia veľkej popularite. Mnohí nedajú dopustiť na produkty z dielní slovenských výrobcov ako je napríklad Pure Nuts, Powerlogy či Slowlandia alebo Lyra.

Značné zastúpenie si na našom trhu vydobyla aj značka mladých Čechov s názvom LifeLike. Chalani začínali v malých domácich podmienkach, no dnes sú jedným z najväčších európskych výrobcov orieškových krémov v Európe.

Na Slovensko teraz prichádzajú s novinkou, vo forme, akú u nás zatiaľ nikto neponúka. Značka spúšťa službu, vďaka ktorej si môžeš namiešať vlastnú krémovú nátierku, presne podľa svojich preferencií.

Zákazník si sám vyskladá svoju vysnívanú kombináciu. Z orieškov si môže vybrať arašidy, lieskové orechy, kešu, kokos, pistácie či mandle, z čokolád od bielej, mliečnej, horkej, karamelizovanej či čistého kakaa. Následne ho čaká fáza obsypania rôznymi formami chrumiek či mrazom sušeného ovocia, krém možno dochutiť proteínom, kokosovým cukrom či štipkou soli,“ objasnil pre Startitup zakladateľ značky LifeLike Libor Mačalík.

Posted by LifeLike on Thursday, July 29, 2021

Konštatuje, že ako každý nový projekt, aj tento musel prejsť fázami vývoja. Tím značky o ňom viedol dlhé diskusie, kreslili návrhy, testovali a vyvíjali technologické postupy či web. Aktuálne je projekt už vo fáze nasadenia pre prvých zákazníkov.

Ohlasy sú nad očakávania,“ hovorí s tým, že by nemalo ísť o limitovanú ponuku: „Do projektu sme vložili veľa času a úsilia. Na tomto chceme stavať, projekt dopĺňať, vylepšovať, prípadne upravovať podľa potrieb, spätnej väzby od zákazníkov a našich nápadov.“ 

Zakousni se do nového #pretzeltwister 🥨🤤🙌🏻 a poznej sílu pražených arašídů, mléčné čokolády a slaných preclíků🙏Kdo…

Posted by LifeLike on Wednesday, April 21, 2021

Vybrať si môžeš z desiatok chutí a vytvoriť si tak niekoľko stoviek kombinácií. Zároveň to môže byť aj zdravý darček vďaka možnosti personalizovaného venovania.

Stránka je totiž navrhnutá tak, že ty ako zákazník si môžeš sám upraviť balenie, vybrať jeho formu, prípadne dopísať venovanie. Keďže ide zároveň o zdravý produkt, stránka ti automaticky vyráta aj kalorické hodnoty tvojho „custom“ krému.

Když se řekne #arasidovemaslo 🍯 většina lidí si představí tradiční snídani hrdinů amerických filmů 🥞 Ale to, že je…

Posted by LifeLike on Monday, March 8, 2021

Custom pack vznikol doslova po roku debát, bola do toho zapojená celá firma,“ prezrádza zakladateľ značky LifeLike. Keďže často dostáva podnety od zákazníkov na nové príchute a kombinácie, rozhodli sa zapojiť ich priamo.

Součástí tohoto našeho kolotoče 🎡 bude i zbrusu nový eshop 🖥 a doufáme, že už brzo spatří světlo světla. Můžete se těšit…

Posted by LifeLike on Wednesday, August 28, 2019

Teraz si to môže vyskúšať každý a zistiť, aké je to krásne vymýšľať, inovovať a prispôsobovať zloženie krémov vlastným chuťovým bunkám,“ dodáva.

Z „kuchyne“ do sveta

Liborova spoločnosť prerazila na trhu tak výrazne, že aktuálne prostredníctvom privátnych značiek vyrába a vyváža aj do Veľkej Británie, Lotyšska, Španielska, Rakúska či Slovinska.

„Na začiatku bola nespokojnosť. Nespokojnosť s kvalitou a chuťou výrobkov v tej dobe. Hľadali sme výrobky z kvalitných surovín, ktoré by vyhovovali nášmu aktívnemu životnému štýlu,“ vysvetľuje prvotný impulz na vznik značky.

Libor sa spolu s manželkou pustil do domácej výroby krémov. „Ľudí, ktorým naše maslá chutili, stále pribúdalo. Naša kuchyňa začala byť malá. Ak sme chceli uspokojiť všetkých, museli sme do toho dať všetko. Tak vznikla značka Lifelike.“

‼️ Lavina NOVINEK nekončí ‼️ Do řady 2GOGO kapsiček přibyli další bráškové 👶🏻 👉🏻 Takže nově můžeš vybírat z pěti…

Posted by LifeLike on Friday, September 10, 2021

Spoločnosť vyrobí mesačne len pokiaľ ide o orieškové krémy okolo 20 ton. Vzhľadom na to, že firma skúša nové príchute a kombinácie čokolád, orechov, proteínov, ovocia či prírodných olejov, oslovuje ich aj čoraz viac partnerov zo zahraničia, ktoré žiadajú kombinácie na mieru.

Značka sa navyše pomerne netradične pustila aj do technologických inovácií. Na trhu už má aj vlastnú mobilnú aplikáciu či online hru. Čo sa týka cien, ich arašidový kokosový krém si kúpiš online za necelé 4 eurá, no v ponuke majú ak kilový Mandľový krém za takmer 17 eur.

Zdroj: Life Like

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK