Nová moderátorská dvojica na obzore! Galavečer roka odmoderujú tieto dve hviezdy!

untitled-design-100

Slávnostný galavečer ankety SOWA Social Awards Slovakia sa blíži. Organizátori spoločne s kreatívnym tímom dnes predstavili aj moderátorskú dvojicu, ktorá to už 4. júna 2022 odpálil naživo z bratislavskej Incheba Expo Arény a spoločne s top účinkujúcimi ocenia naj osobnosti sociálnych sietí. 

Vôbec po prvýkrát sa spoločne za moderátorský mikrofón postaví nová dvojica. Organizátori sa rozhodli pre Zuzanu Kubovčíkovú Šebovú a Viktora Vinczeho. Tí sa tak na javisku spoločne predstavia v live prenose, ktorý odvysiela televízia Markíza. “Predovšetkým obdobie posledných dvoch rokov ukázalo, akou mimoriadne vplyvnou platformou sú sociálne siete a prečo ich nemožno vynechávať zo spoločenského diskurzu. Som rád, že budem môcť byť ako moderátor pri tom, keď oceníme tých najvplyvnejších autorov. Ďakujem Markíze aj organizátorom za dôveru,” povedal Viktor !Vincze na margo ponuky moderovať jeden z top eventov tohto roka. Jeho partnerkou pre tento večer bude obľúbená herečka Zuzana Kubovčíková Šebová, ktorá patrí medzi top hviezdy na poli humoru slovenských televízií. “Do projektu ma oslovil Pepe Majeský, s ktorým spolupracujem už roky a mám v ňom veľkú dôveru. Keď mi povedal, že by som moderovala s Viktorom, tak mi bolo jasné, že toto je dreamteam. Myslím si, že ja s mojimi 261 followermi som tá, ktorá úplne chápe, o čo pôjde,” doplnila s humorom sebe vlastným Zuzka.

Režisérom priameho prenosu je Pepe Majeský, ktorý si pre divákov pripravil nadupanú show plnú hudby, tanca a zaujímavých osobností, ktorí sa spoločne predstavia na jednom pódiu. 

Anketa SOWA Social Awards Slovakia je anketa, v ktorej fanúšikovia influencerov raz ročne hlasujú o svojich najobľúbenejších influenceroch, vlogeroch, či edukatívnych stránkach na sociálnych sieťach. 

Súčasťou takto veľkého projektu sú aj partneri, bez ktorých by nikdy nemohol vzniknúť. Od prvého ročníka je tým najstabilnejším aj investičná skupina Proxenta, ktorá Prináša program SOWA Social Awards Slovakia. „Pri projekte sme od samého začiatku. Zároveň v ňom vidíme veľkú paralelu s Proxentou, keďže sme sa narodili v rokoch 2008-2009 počas krízy, Social Awards Slovakia sa zrodil v časoch korona krízy, teda pandémie a sme toho názoru, že ak takýto projekt vznikne v ťažkých časoch a podarí sa mu prežiť, je odsúdený na úspech a pri tom chceme ako Proxenta určite byť. Sociálne siete sú obrovským zásahom, už to nie je len o zábave, ale aj o peniazoch. A keďze my sme cez peniaze, vidíme obrovský vplyv influencerov, ktorí dnes už začínajú robiť biznis, vedia robiť biznis a ešte len budú robiť veľký biznis,” povedal Pavol Kožík, majteľ investičnej skupiny Proxenta. 

Exkluzívnym partnerom projektu je aj prémiová značka automobilov BMW Slovensko.
„Značky v našom portfóliu, BMW a MINI, sú aktívne v oblasti sociálnych médií už od prvých zárodkov influencerských aktivít na Slovensku. Tak ako prví influenceri, tak aj my ako zadávatelia sme spoločne v tých časoch boli pioniermi a tvorcami rozvoja tohto komunikačného kanála na Slovensku. A projekt SOWA je dnes prirodzeným vyvrcholením vývoja v tejto oblasti komunikácie, kde rozmer sociálnej zodpovednosti len umocňuje dané spojenie a spoluprácu. BMW Group chce byť najúspešnejším a najudržateľnejším prémiovým výrobcom pre individuálnu mobilitu. Naším cieľom je znižovať spotrebu zdrojov využívaním druhotných surovín. Chceme mať tiež možnosť sledovať ďalšie využitie surovín v súlade s princípmi obehového hospodárstva: RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE a RE:CYCLE. Našim symbolom v tejto oblasti sa stalo BMW i Vision Circular – plne elektrické štvormiestne vozidlo s dôsledným zameraním na udržateľnosť a luxus. Mobilita má tú výhodu, že vieme rozvíjať spolupráce s rôznymi influencermi od oblastí kompatibilných s automobilom ako takým – motoristickí a technologickí influenceri, ďalej cez cestovateľov, až po fashion či lifestyle blogerov alebo umelcov,” hovorí generálny riaditeľ BMW Slovenská republika Oliver Rademacher. 

Po minulom ročníku, kedy spoločnosť lab.online zabezpečila PCR pretestovanie všetkých účastníkov galavečera, sa v tomto roku stali generálnym partnerom ankety. „Veľmi sa nám páčil claim „S vplyvom prichádza zodpovednosť”. Keďže sme najväčšia online platforma na zdravotnícku diagnostiku a nielen o covide. Ten je jednou stotinou celej našej ponuky, v ktorej si viete vybrať a prísť bez výmenného lístka. A práve ta zodpovednosť je veľká vec, pretože zdravie je to prvé, keď chcete fungovať a žiť. A keď prevezmete zodpovednosť za seba, potom ju môžete prevziať aj za ostatných, a byť zodpovedným aj na sociálnych sieťach. A práve preto sme šťastní, že môžeme byť partnerom projektu,” povedala marketingová riaditeľka Unilabs Slovensko Lívia Franková. 

Hlavnými partnermi ankety sú spoločnosť Orange, ktorá je zároveň garantom projektu SOWA Tour v sekcii Bezpečnosť na internete. „My sa v Orange venujeme bezpečnosti na internete nielen v edukatívnej rovine, ale aj tej technologickej. Ako poskytovateľ siete a digitálnych služieb sa snažíme, aby sa zmenšovala digitálna priepasť a takisto aby sme ľudí spájali prostredníctvom najkvalitnejších digitálnych služieb. Veríme, že je dôležité, aby ľudia tieto siete využívali zodpovedne a bezpečne. A keďže mladí ľudia a deti sú jednou z najzraniteľnejších skupín, tak sme sa rozhodli podporiť práve tento projekt, vďaka ktorej sa budú influenceri prihovárať deťom o nástrahách na internete a vďaka tomu podporíme edukáciu už od toho najnižšieho veku,” opísala spojenie s projektom Nina Horváthová, koordinátorka online komunikácie spoločnosti Orange. 

Ďalšími partnermi sú spoločnosť WOLT, zubná klinika Doktor Martin, Zľavomat, Envy klinika, Tatratea, CK Baloo, Elemfit, Golem. Mediálnymi partnermi sú Plus JEDEN DEŇ, Startitup a TV Markíza. Vyhlasovateľom ankety je magazín EMMA.

Snímka obrazovky 2020-11-27 o 12.50.04 PM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá