O slovenskej reklame, ktorá si vzala na mušku insomniu, píšu aj v zahraničí

  • Reklama od reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett a Leopard Production je animovaná a inšpiratívna
  • Zaujala odbornú verejnosť natoľko, že ju zaradili k 10 najkreatívnejším
  • Rieši insomniu veľmi inovatívnym spôsobom
zdroj: Youtube S&D Pharma Slovakia
  • Reklama od reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett a Leopard Production je animovaná a inšpiratívna
  • Zaujala odbornú verejnosť natoľko, že ju zaradili k 10 najkreatívnejším
  • Rieši insomniu veľmi inovatívnym spôsobom

Informácia o kreativite tohto reklamného počinu sa objavila na portáli strategie.sk následne po tom, čo ju agentúra Wiktor Leo Burnett zverejnila na svojom Facebooku.

Zadávateľom bola farmaceutická firma S&D Pharma SK, ktorá chcela svojim produktom s názvom Dospinox pomôcť pacientom trpiacim insomniou. Tvorcovia sa rozhodli priblížiť trápenie ľudí, ktorí majú problém so spánkom aj spavým typom. O celom koncepte sme sa rozprávali s Martinom Kederom, spoluautorom kampane. Spolu s ním sa na kampani podieľal aj Štefan Andrejco.

Ako ste uchopili koncept a požiadavku, s ktorou k vám S&D Pharma SK prišla?

Chceli sme urobiť výraznú kampaň, ktorú si ľudia všimnú. Nemôcť zaspať je mimoriadne nepríjemná vec, no my sme tieto muky chceli znázorniť tak, aby sa diváci bavili.

Je téma spánku a zaspávania je pre kreatívny biznis zaujímavá?

Určite! To je jeden z hlavných dôvodov, prečo sme do tohto projektu išli. Dospinox je navyše unikátny v tom, že sa strieka pod jazyk a má veľmi rýchly nástup. Preto bolo kľúčové tento benefit dramatizovať.

Čím ste sa inšpirovali?

Nebolo treba chodiť ďaleko. Každý z nás si pamätá, aké nepríjemné je prevaľovať sa v posteli. V hlave vám beží milión vecí a nedokážete vypnúť. Dlho sme riešili, ako tento nepríjemný stav ukázať. V hre bolo viacero pesničiek a vyhrala tá najhoršia…teda, pardón…tá najpresnejšia od O Zone.

Dostali ste sa do rebríčka najlepších reklám. Dnes je konkurencia veľká. Pomohlo vám toto umiestnenie? Máte viac exkluzívnych zákaziek?

Nás vo Wiktor Leo Burnett ale aj klienta táto správa prekvapila a veľmi potešila. Kampaň iba teraz začala, takže momentálne sa sústreďujeme na to, aby prebehla ako má a priniesla požadované výsledky.

To, že kreativita bola ocenené potešilo autorov natoľko, že na svojej sociálnej sieti emócie neskrývali. A to veľmi tvorivo.

Mascarpone medzi syrmi, Roger Federer medzi tenistami, posledný koncert zo všetkých posledných koncertov Elánu, jelení medzi gulášmi. Tak sa cíti práca, ktorá sa dostane medzi najlepších na shots.net a Ads of the World. Ďakujeme Maxmilian Turek & Dospinox,“ napísali pred pár dňami.

Zdroj: strategie.hnonline.sk, FB Wiktor Leo Burnett

Najnovšie video