Obľúbená slovenská značka geniálne reaguje na pandémiu, po celej krajine umiestňuje špeciálne kiosky

  • Powerlogy je progresívna slovenská značka, ktorá uvádza na trh funkčné potraviny, oceňované aj v zahraničí
  • Na čele s biohackerom Dušanom Plichtom reaguje aj na momentálnu pandémiu
  • Prémiové produkty z dielne značky už nájdeš v unikátnych kioskoch
cf
Powerlogy
  • Powerlogy je progresívna slovenská značka, ktorá uvádza na trh funkčné potraviny, oceňované aj v zahraničí
  • Na čele s biohackerom Dušanom Plichtom reaguje aj na momentálnu pandémiu
  • Prémiové produkty z dielne značky už nájdeš v unikátnych kioskoch

Powerlogy je progresívna, rastúca, slovenská firma, ašpirujúca na svetové trhy a meniaca povedomie Slovákov o stravovaní. Založil ju v roku 2015 gurmán a dobrodruh Dušan Plichta.

Pôvodne sa spoločnosť špecializovala na praženie a predaj kvalitnej kávy, no postupne sa jej portfólio diverzifikovalo a v súčasnosti v jej ponuke nájdeš funkčné potraviny zamerané napríklad na prípravu plnohodnotných raňajok pre aktívnych ľudí.

Martin Thám je inštruktor metódy Wima Hofa. Učí ľudí, ako prekonať svoje limity a vybudovať si pevné zdravie

Výrobky slovenskej značky Powerlogy dokonca spĺňajú kritériá najvyššej svetovej kvality a nenájdeš v nich žiadne pridané konzervanty, „éčka“, palmový olej, lepok, či laktózu.

Súčasná pandémia koronavírusu však z istej časti zasiahla aj chod tejto lokálnej značky. Jej tím ale dokázal, že kde je vôľa a inovácie, tam je aj cesta. Dali hlavy dokopy a rozbehli vlastné nové technológie a kiosky, kde si nielen nakúpiš ich výrobky, ale nájdeš aj informácie ako na e-shope. Nechýba ani obrazovka s receptami a inšpiráciami od ambasádorov značky.

Posted by Dusan Plichta on Sunday, January 17, 2021

„V Powerlogy reagujeme na situáciu v retaily aj takto. Tento kúsok je v Aupark Tower. Ďalší je vo VIVO – Polus shopping center. Ďalší v Trnave v Arkádia shopping centre. Veríme, že model otestujeme pozitívne a pôjdeme cez Žilinu, Liptovský Mikuláš a Bystricu do Popradu, Prešova a Košíc. A keď sa bude dariť, tak rodné Michalovce a príbuzné Humenné musia tiež dostať Power,“ napísal na sociálnej sieti Plichta.

Produkty svetovej kvality

V súvislosti so značkou Powerlogy určite treba spomenúť aj súťaž Great Taste Awards, ktorú organizuje Guild of Fine Food. Táto súťaž patrí medzi najprestížnejšie a najprísnejšie potravinárske súťaže na svete. O produktoch rozhoduje počas 65 dní viac ako 500 členov odbornej poroty vrátane potravinových kritikov, šéfkuchárov, či žurnalistov vo Veľkej Británii. Úspech na tomto podujatí pravidelne žne aj Powerlogy.

Okrem obľúbeného pistáciového krému Power Pistachio Cream získali ocenenie Great Taste Awards aj ďalšie produkty tejto firmy, konkrétne mandľové maslo Power Butter a lieskovcovo-nugátová nátierka Power Nougat.

O kvalite svetovej úrovne svedčí aj fakt, že značka už pred časom začala rokovania o expanzii na zahraničné trhy. Záujem majú napríklad krajiny Beneluxu, Škandinávie, či Dubaj a Južná Kórea. Tento úspešný slovenský výrobca má ambíciu stať sa na Slovensku a v Česku lídrom v oblasti funkčných potravín top kvality. 

Víziou slovenskej spoločnosti je dokázať, že silná značka môže podľa slov Dušana Plichtu ľudí inšpirovať k aktívnemu životu, zmene návykov a prekonávaniu vlastných limitov. Navyše, môže chutiť čisto a skvelo.

Powerlogy si ako menší hráč v potravinárskom biznise uvedomuje, že nemá šancu zamerať sa na kvantitu a konkurovať cenou. „V tomto segmente to podľa mňa nikam nevedie a sami sme svedkami klesajúcej kvality a hodnoty bežných potravín, ktorých reálna cena bola deformovaná. Mojím cieľom je budovať značku, na ktorú sa ľudia môžu spoľahnúť, lebo za svoju investíciu dostanú nie len super kvalitu, ale aj chuťový zážitok a energeticky zdravý zážitok,“ objasnil Plichta.

Zakladateľ značky celkom neštandardne priznáva, že produkty Powerlogy skutočne nie sú lacné, má to však svoj dôvod. Dušan Plichta nechce robiť kompromisy, a teda receptúry tvorí v prvom rade sám pre seba tak, aby spĺňali jeho náročné kritériá.

Jedným z vízií značky je kvalitnými a chutnými produktami prirodzene zmeniť aj celkovú spotrebu cukru v domácnostiach a nahradiť ich chuťou a kvalitnými a zdravými tukmi.

„Zároveň neberiem cukry zase ako úplne peklo, len si treba naozaj uvedomiť, že vždy sú len dobrý sluha, ale zlý pán. Keď totiž ovládnu tvoj mozog a začnú narúšať tvoju inzulínovú citlivosť, tak ti veru skutočnú hodnotu do života neprinesú.“

Ako veľké pozitívum vidí tím značky to, že vďaka pokročilému výskumu v súčasnosti už vieme, že závislosť od sladkého sa dá celkom efektívne a chutne riešiť.  Ako vysvetľuje Dušan Plichta, to riešenie sa skrýva práve v zdravých a správnych tukoch. „Mozgu totiž chutí buď cukor, alebo tuk. A tak si už musí každý vybrať, čo bude pre neho zdravšie a produktívnejšie,“ dodáva.

Zdroj: Powerlogy

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK