Obľúbený reťazec spustí svoj vlastný „Amazon“. Obchodníkom dá na štart štedrý dar

  • Spotrebitelia na slovenskom trhu budú mať k dispozícii široký sortiment produktov
  • Slovenský trh je pre túto inováciu ako stvorený
kaufland
  • Spotrebitelia na slovenskom trhu budú mať k dispozícii široký sortiment produktov
  • Slovenský trh je pre túto inováciu ako stvorený
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Doména Kaufland.sk poskytne online predajcom okrem nemeckého trhu ďalší predajný kanál. O pár mesiacov štartuje Kaufland online trhovisko aj v Českej republike, pričom všetky trhoviská sú súčasťou úspešného konceptu Kaufland Global Marketplace.

„Kaufland Global Marketplace ponúka obchodníkom ideálnu platformu, kde môžu svoje produkty rýchlo a jednoducho predávať vo viacerých krajinách. Na tento účel poskytujeme najnovšiu technológiu a užitočné servisné služby. Slovensko je na spustenie projektu ideálnou krajinou, pretože Kaufland je tam so svojimi 75 predajňami pevne etablovaný ako jeden z top predajcov. Týmto krokom ešte viac prepájame povedomie o značke s digitálnym online obchodom,“ hovorí Gerald Schönbucher, generálny riaditeľ Kaufland e-commerce GmbH.

Spotrebitelia na slovenskom trhu budú mať k dispozícii široký sortiment produktov z kategórie domácnosť, elektronika, záhrada & DIY, kuchyňa a domácnosť, detský tovar alebo šport a móda. Tento sortiment predávajú online predajcovia, ktorí využívajú trhovisko ako predajný kanál, čím zvyšujú svoj dosah a rozširujú vlastnú ponuku pre nový okruh zákazníkov.

Špeciálna ponuka na začiatok

Pri štarte projektu získajú všetci predajcovia atraktívny benefit: Od spustenia nového online trhoviska na Kaufland.sk môžu šesť mesiacov predávať bez základných poplatkov aj bez predajných provízií. Navyše získajú zľavu 1 200 eur na sponzorované produktové reklamy, vďaka ktorým môžu svoj tovar ešte viditeľnejšie prezentovať zákazníkom.

Kaufland Global Marketplace poskytne online predajcom ideálny priestor na generovanie vyšších obratov a na rýchly rast aj bez toho, aby museli dlhodobo budovať vlastné zdroje. Zastrešuje ho technológia viacerých prepojených trhovísk Kaufland Global Marketplace, ktorá už rok úspešne funguje na nemeckom trhu.

Vďaka jedinej registrácii tak predajcovia získajú možnosť predávať až na troch trhoviskách súčasne. Potenciálne môžu osloviť viac ako 56 miliónov online zákazníkov, pričom všetky dôležité technické procesy riadi predajný portál.

Okrem poskytovania výkonnej platformy preberá Kaufland významnú podporu počas celej „spotrebiteľskej cesty“. Za používanie mnohých z týchto služieb neúčtuje žiadne dodatočné poplatky. Samozrejmosťou je zalistovanie ponuky do relevantných marketingových kanálov, spracovanie platieb v miestnej mene alebo bezplatný preklad produktových dát.

K dispozícii je tiež podpora osobného predajcu, ktorá záujemcom odpovie na akékoľvek otázky týkajúce sa trhoviska. Dôležitú úlohu v budúcnosti zohrá  aj služba Fulfillment by Kaufland, či už na národnej alebo medzinárodnej úrovni.

Kaufland.de, ktorý mesačne navštívi 32 miliónov online zákazníkov a v ponuke má vyše 45 miliónov produktov vo viac než 5 000 kategóriách, je jedno z najväčších a najrýchlejšie rastúcich online trhovísk v Nemecku.

Čítaj viac z kategórie: Hlavné správy a aktuality

Zdroj: Kaufland

Najnovšie videá

Trendové videá