Pepsi prichádza na trh s kávou, chce konkurovať Coca-Cole

  • Populárna značka Pepsi prijde v apríli na americký trh s vlastnou kávou
  • Pôjde o limitovanú edíciu dostupnú iba v USA
  • Pepsi chce takto za veľkou mlákou predbehnúť Coca-Colu
Pepsi
Pepsi
  • Populárna značka Pepsi prijde v apríli na americký trh s vlastnou kávou
  • Pôjde o limitovanú edíciu dostupnú iba v USA
  • Pepsi chce takto za veľkou mlákou predbehnúť Coca-Colu

Najnovšie siahla Pepsi po novom tromfe, ktorým chce konkurovať produktu od Coca-Coly s názvom Coke Plus Coffee. Ako informoval portál CNBC, má ísť o ich vlastnú verziu Pepsi a kávy.

Prvé plechovky sa maú dostať na americký trh v apríli. Ak pôjde všetko podľa plánov, Pepsi tak bude môcť na americkom trhu predbehnúť Coca-Colu, ktorá ešte nezahájila predaj Coke Plus Coffee v Amerike, no je dostupná na medzinárodnom trhu. Predaj výrobku sa ako test v USA spustí iba na limitovaný čas a do vypredania zásob.

Nová Pepsi káva má mať dve rôzne príchute, a to vanilkovú a klasickú. Obsahovať má takmer 2-krát viac kofeínu ako tradičná Pepsi. „Chceme byť prví, ktorí tento produkt prinesú na trh správnou cestou,“ vyjadril sa Todd Kaplan, viceprezident marketingu Pepsi.

Na Slovensku sa Pepsi objavila prvýkrát ešte za čias Československa v roku 1973 a fľaše plnili v plničke Slovik Malacky. Po revolúcii sa Slovensko sa stalo prvou krajinou, ktorá samostatne riadila trh predaja a distribúcie výrobkov. Dnes je u nás dostupná klasická Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Wild Cherry a Pepsi Lime.

Slovenská Pepsi zmenila v roku 2018 svojho majiteľa. Ako informovali Aktuality, novým vlastníkom sa stala skupina Karlovarské minerálne vody (KMV). Tá zastrešila distribúciu a vývoz v Česku, Slovensku a Maďarsku.

Zdroje: CNBC, Pepsi, https://pepsi.sk, Aktuality

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá