Rodinná firma zo Slovenska vyrába exkluzívne gitary. Najkvalitnejšie drevo si zháňajú po celom svete

O 9 idú do práce, o 10 sú na káve a o 11 majú aperitív. Sám neviem, kedy Taliani pracujú

Veronika Remišová: Štátne IT bolo jedno veľké eldorádo. Po novom ušetríme milióny

Pilsner Urquell má vlastný merch, ktorý si zamiluješ. Podporí ním mladé talenty

  • Pilsner Urquell podporuje mladé talenty. Vyberá z radov študentov VŠVU a iných mladých umelcov
  • Vytvárajú špeciálne limitované návrhy tričiek, ktorých predaj sa rozbehne na Grape Festivale
  • Časť výťažku z predaja bude venovaná VŠVU na podporu mladých ilustrátorov
 srcset
Pixabay.com/archív Pilsner Urquell
  • Pilsner Urquell podporuje mladé talenty. Vyberá z radov študentov VŠVU a iných mladých umelcov
  • Vytvárajú špeciálne limitované návrhy tričiek, ktorých predaj sa rozbehne na Grape Festivale
  • Časť výťažku z predaja bude venovaná VŠVU na podporu mladých ilustrátorov

Do kampane pre pivný lovebrand sa zapojili viacerí. Traja však projekt limitovanej letnej edície skutočne realizujú. Ide o Tinu Minorovú, Simonu Machalovú a Kamila Krajňáka. Všetci sú z umeleckej oblasti a žijú v Bratislave. Kamil je art director pre spoločnosť Mark4.

Každý pracoval s vlasným potenciálom. Keďže v Pilsneri sa rozhodli dať šancu mladým dizajnérom, vznikla fúzia grafického dizajnu a ilustrácie.

Nejde priamo o spoluprácu značky Pilsner Urquell a festivalu Grape. Je to vlastná aktivita spoločnosti Pilsner Urquell. Tá bude súčasťou pivnej zóny, ktorú majú na Grape.

Pre prepojenie Pilsner Urquell a mladých inšpiratívnych ľudí, sme sa pri reklamných predmetoch rozhodli prvýkrát. Majú za sebou jedinečný a originálny príbeh rovnako ako naša značka, vďaka čomu sa nám podarilo priniesť niečo unikátne, vytvoriť spojenie brandu a jedinečných tvorcov. Presvedčili nás najmä príbehy, ktoré sme z jednotlivých návrhov vyčítali. Pri ich príprave sme ilustrátorom ponechali kreatívnu voľnosť. Výsledkom tejto spolupráce nie je typické reklamné oblečenie, ale originálne výtvory, ktoré dokonale vystihujú našu značku. Navyše, časť z výťažku z predaja tohto merchu bude venovaná VŠVU na podporu mladých ilustrátorov,“ uviedol marketingový manažér značky Pilsner Urquell Martin Troup.

Tina Minorová

Umelkyňa a ilustrátorka, ktorá v súčasnosti tvorí pod vlastnou značkou tinaminor. Je copywriterka, ale mysľou ilustrátorka. Svoje myšlienky pretavuje do krásnych ilustrácií a spolupracovala na množstve kampaní pre známe spoločnosti.

Teraz vymýšľa limitky pre Pilsner a vyzerá to dokonalo. Farby sú retro, veľmi tlmené a veľmi urquellovské. Maľuje tušom, akrylom, no medzi jej najobľúbenejšie techniky patrí akvarel. Už v roku 2013 dala táto mladá ilustrátorka zbohom reklame, aby sa mohla naplno venovať presne tomu, čo ju baví najviac. Vlastnej značke.

Odvtedy funguje pod názvom Tina Minor Illustration. Vo svojej tvorbe sa snaží predovšetkým zachytiť krásy okolo, ktoré sa nachádzajú okolo nej a celý ten prchavý životný moment. Okrem toho je ešte aj ideamakerka. Na voľnej nohe. Snáď ťa táto letná edícia baví rovnako ako nás.

Simona Machalová

Je to grafická dizajnérka telom aj dušou. Celý život sa venuje tomuto odboru a je v ňom skvelá! To dokazuje aj limitovaný a premyslený dizajn, ktorý vytvorila v spolupráci s pivným brandom. Jej vlastný merch je na bielom podklade. Ústredný motív – fľaša. V kubistickej retro grafike.

Uznávam, dobre premyslené nápady, ale častokrát je to humor a dôvtip, čo ma zaujme najviac,“ hovorí Simona.

Komunikácia prostredníctvom vizuálu je najlepším spôsobom, ako spájať umelca a spoločnosť. Médiom je dielo. Tentokrát letná záležitosť, ktorú kúpiš v pivnej zóne Pilsneru na Grape.

zdroj: archív: Pilsner Urquell

Kamil Krajňák

Má dušu kreatívca a baví ho pracovať s ľuďmi. Vo svojej práci rád prináša aj niečo naviac. Keď ide o grafiku, vždy dá zo seba to najlepšie. Kamil má veľa skúseností. Už 12 rokov pracuje v kreatíve a robí to dobre. Spolu so svojim tímom pracuje na dokonalom minimalizme, ktorý úspešne zapája do kampaní a projektov. Presne v tomto duchu sa budú niesť aj tričká pre Pilsner Urquell, ktoré nájdeš v pivnej zóne na Grape.

Aj preto nás teší naša spolupráca a na festival chystáme spoločný kúsok,“ vyjadrila sa na svojom instagramovom konte spoločnosť Pilsner Urquell. Kolekcia bude čierno-biela. Bude špecifická a bude ho vystihovať. Pôjde o DNA značky – ORIGINAL.

Páči sa mi, keď nápad prinesie okrem správy aj malý dotyk. Keď je napríklad nosičom správy predmet, ktorý má pre danú tému reálnu hodnotu,“ hovorí Kamil.

zdroj: archív: Pilsner Urquell

 

Najnovšie video