Ponožkový biznis začínal od nuly. Dnes má státisícové tržby a objednávky od Apple či Google

  • Radek sa stal vďaka ponožkám úspešným podnikateľom
  • Piliere jeho firmy sú postavené na lokálnosti
  • Výrobky ani stroje z Číny v jeho podniku nenájdeš
Radisox
Radisox
  • Radek sa stal vďaka ponožkám úspešným podnikateľom
  • Piliere jeho firmy sú postavené na lokálnosti
  • Výrobky ani stroje z Číny v jeho podniku nenájdeš

Radek Lošák je mladý podnikateľ, ktorý vybudoval ponožkové kráľovstvo. Začínal na zelenej lúke, no dnes si od neho objednávajú ponožky svetoznáme firmy a značky ako napríklad: Apple, Google, Samsung, F1, KFC či Coca Cola.

„Veľa ľudí ma od malička inšpirovalo, či sú to moji rodičia alebo školský systém. Asi ako mnoho podnikateľov som od útleho detstva hľadal cesty, ako si život urobiť jednoduchší a krajší, ako robiť ľuďom radosť a zároveň sa neustále posúvať ďalej,“ objasnil nám Radek.

Kým založil biznis s ponožkami, chodil do práce a 5 rokov sa živil ako predajca náhradných dielov pre autorizovaných predajcov.

„Rovnako ako v škole mi aj v klasickej práci, kde som bol päť rokov, došlo, že systémovo nastavené inštitúcie nie sú nič pre mňa. Naučil som sa od svojho okolia, o čom som vedel, že budem potrebovať a šiel som ďalej.“ 

Tvrdí, že nie nadarmo sa hovorí, že pokiaľ človek nevie, že robí niečo zle, alebo že niečo nejde, tak to práve často ide, pretože nemáte mentálne bloky.

„Keď sa pre niečo nadchnem, tak si za tým idem a verím iba v to, že to vyjde. Podarilo sa vždy všetko? Absolútne nie a je to stále veľká škola, ale riadim sa pravidlom ‚Lenivá huba, hotové nešťastie’.“

Konštatuje, že pletenie ponožiek je pomerne stále remeslo, porovnateľné s výrobou obuvi. Každý potrebuje ponožky, teda minimálne v našich zemepisných končinách.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa RADISOX.com (@radisox__com)

Radek chcel však vytvoriť kvalitné lokálne ponožky, ktoré sú pletené na českých strojoch.

„Vedel som, že každý problém má aj svoje riešenie a áno, niekedy je to, ako sa u nás hovorí, ‚na palici’, ale radosť našich zákazníkov a verných klientov je pre nás motorom prehľadanie ďalších riešení, materiálov a prístupov.“

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá