Powerlogy má vlastnú kaviareň. Vliali do nej desiatky tisíc eur

  • Funkčné potraviny sú u nás veľký boom, ktorý nemožno prehliadnuť
  • Značka Powerlogy, ktorú do tejto oblasti podnikania možno zaradiť, však svoj koncept rozvíja o krok ďalej
  • Okrem predaja vlastných produktov otvorila v business centre Westend na Patrónke originálny priestor Powerlogy space&coffee
  • Vrazila doň desiatky tisíc eur a plánuje množstvo eventov
Powerlogy
  • Funkčné potraviny sú u nás veľký boom, ktorý nemožno prehliadnuť
  • Značka Powerlogy, ktorú do tejto oblasti podnikania možno zaradiť, však svoj koncept rozvíja o krok ďalej
  • Okrem predaja vlastných produktov otvorila v business centre Westend na Patrónke originálny priestor Powerlogy space&coffee
  • Vrazila doň desiatky tisíc eur a plánuje množstvo eventov

Pamätáš si ešte, kedy si po prvýkrát ochutnal pravú čokoládu bez mlieka? Kedy si si dal prvý hlt výberovej kávy alebo si doprial namiesto arašidového masla poctivé mandľové? Nuž, pravdepodobne to nebolo tak dávno, pretože zmenu nášho životného štýlu pozorujeme len v poslednom období a jej najväčším vyznávačom sú mileniáli. Nechceme viac pracovať 24 hodín denne, viac dbáme o svoje zdravie, mesta sme sa už nabažili a cez víkend utekáme do prírody. Keď už však v tom meste predsa len zostaneme, hľadáme príjemné miesta, kde je tá správna komunita ľudí a pochutnáme si na niečom zdravom.

zdroj: Powerlogy
zdroj: Powerlogy
zdroj: Powerlogy

Práve preto ti pravidelne prinášame tipy na novootvorené kaviarne, bary a reštaurácie po celom Slovensku, no dnes opäť zavítame do Bratislavy. Práve tu, v business centre Westend na Patrónke v Bratislave vznikol nový priestor Powerlogy space&coffee. Je to však niečo viac než len kaviareň. Je to aj základňa celej firmy a hlavne showroom, kde je možné ochutnať všetky produkty značky.

„Pred viac ako rokom prišiel zakladateľ Dušan z Kalifornie zo snom, že spraví prvú oficiálnu Biohackersku kaviareň na Slovensku, kde môže človek zažiť chuť a účinky špeciálnej kávy a nápojov POWER SPECIALS s maslom a MCT tukmi. Zároveň sme pri našom raste potrebovali aj vlastný priestor pre osobné stretnutie s našimi zákazníkmi, a vytvorenie priestoru pre vznikajúcu komunitu okolo myšlienok a inovácií Biohackingu, ktorý prinášame na Slovensko. Najväčším kameňom úrazu bolo nájsť to správne miesto vzhľadom na cenu, rozlohu, lokalitu a naše špecifické podmienky a čistý vzhľad a atmosféru priestoru. „hovorí pre Startitup Kristína Suchánková, ktorá má pre značku Powerlogy na starosti sociálne médiá a PR.

zdroj: Powerlogy

Do príprav následne značka investovala niekoľko tisíc eur a pri výbere lokality bola okrem ceny rozhodujúcim faktorom aj blízkosť samotného priestoru k prírode a športoviskám. Nová prevádzka sa nakoniec nachádza len pár minúť pešo od Železnej studničky. V ponuke okrem tradičných produktov a „Power Specials“, ktoré od značky Powerlogy poznáš, sa môžeš už čoskoro tešiť na rozšírenú ponuku raňajok a sezónnych dobrôt. Okrem samotnej kaviarne sa však značka chce vo svojej filozofii posúvať aj v oblasti eventov.

„S príchodom jari sa chceme zamerať hlavne na rozbehnutie jednak pravidelných podujatí pod hlavičkou Powerlogy, ale aj využitie nášho Powerlogy space & coffee pre súkromné oslavy, eventy, či podujatia iných značiek a vytváranie spoluprác. Už máme prvé podujatia naplánované, kde práve prepájame športové aktivity na Železnej studničke s brunchom, či inou aktivitou u nás v Powerlogy space&coffee,“ dopĺňa Kristína plány firmy do najbližšej budúcnosti.

zdroj: Powerlogy
zdroj: Powerlogy
Za značkou Powerlogy stojí kreatívny líder v oblasti funkčných potravín Dušan Plichta, ktorý sa venuje rozvoju ľudského potenciálu cez životosprávu nielen tela, ale aj mysle. Stal sa blogerom roka 2015 v kategórii Zdravie a životný štýl a pod jeho vedením sa firme v roku 2017 podarilo dosiahnuť tržby v hodnote 816 678  eur, pričom v roku 2018 sa už Powerlogy podarilo presiahnuť hranicu 1,14 milióna eur. Firma má tiež naštartovanú expanziu do celej strednej Európy a aj Dubaja.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá