Poznáme jeden z najefektívnejších a najfunkčnejších konceptov natívnej reklamy

zdroj: unsplash.com

Funkčný koncept natívneho článku v spojení so silou a dôveryhodnosťou média dokáže predávať. O tom ťa presvedčíme v našej novej prípadovej štúdii zasadenej do mediálneho prostredia nášho portálu Interez.sk.

V skratke o Interez.sk 

Interez je jeden z najčítanejších portálov pre mladých ľudí na Slovensku. Portál prináša články s pridanou hodnotou a zameriava sa na témy z oblasti ekológie, cestovania a vedy. Priemerná čítanosť článku je 9k+ views.

Čo sme urobili? 

Vytvorili sme sériový článok v affiliate spolupráci s najväčším predajcom leteniek.

Pripravili sme jeden z najefektívnejších a najfunkčnejších konceptov natívneho článku. Sériové články, ktoré ponúkajú súhrn zaujímavých tipov alebo noviniek, sú pre čitateľa veľmi zaujímavé a majú vysokú návštevnosť.

S predajcom leteniek sme teda pripravili niekoľko zaujímavých destinácií, kde môžu naši čitatelia zájsť. Samozrejme s tipom na letenku, jej cenou, vrátane prekliku na web partnera. Výsledkom boli zaujímavé čísla nielen čo sa týka návštevnosti, ale aj samotného predaja služieb.

Instagram

Na našom Instagrame Interezsk, ktorý má viac ako 151 tisíc followerov, sme natívny článok podporili prostredníctvom Instagram Stories. Ako teasing k článku sme vytvorili anketu. Z nej sme dokázali vytiahnuť zaujímavé informácie.

Vďaka ankete vieme, koľko z našich sledovateľov je už rozhodnutých pre letnú dovolenku alebo nie. A na základe toho vieme ideálne zacieliť ďalšie aktivity priamo na nich.

Do instagramovej ankety sa zapojilo viac ako 8 200 ľudí a polovica z nich ešte stále netušila, kam pôjde toto leto na dovolenku. Po nej nasledoval instagramový príbeh s odkazom práve na natívny článok s LAST MINUTE dovolenkami, na ktorý kliklo viac ako 5 700 ľudí. Aj vďaka podpore článku na našom Instagrame sme zabezpečili predaj letných LAST MINUTE pobytov.

Chceš ve­dieť, koľko ta­káto kam­paň stojí a čo všetko môže práve tvoja firma zís­kať?

Na­píš nám na mos­[email protected]­ti­tup.sk a my si radi s na­ším kre­a­tív­nym tí­mom náj­deme čas na za­da­nie od tvojej firmy.

Najnovšie video