Prečo som investoval mojich prvých 11-tisíc eur do kúpy auta vyrobeného na Slovensku

  • Minulý rok o takomto čase som si dal predsavzatie, že do roka a do dňa si kúpim auto za vlastnoručne zarobené peniaze. Dnes môžem s hrdosťou prehlásiť, že jediné predsavzatie, ktoré som si kedy dal, sa mi podarilo splniť a som za to rád. Na prvý pohľad to môže byť pre mnohých banalita, avšak človeka to poteší, a to najmä, ak má čerstvých 21.
citroencover
freepik.com/pissup.com
  • Minulý rok o takomto čase som si dal predsavzatie, že do roka a do dňa si kúpim auto za vlastnoručne zarobené peniaze. Dnes môžem s hrdosťou prehlásiť, že jediné predsavzatie, ktoré som si kedy dal, sa mi podarilo splniť a som za to rád. Na prvý pohľad to môže byť pre mnohých banalita, avšak človeka to poteší, a to najmä, ak má čerstvých 21.

Som obyčajný študent Ekonomickej univerzity, v druhom ročníku som prišiel na prax do jednej z bratislavských agentúr ako slepé kura k žitu. Agentúru som dlhšie sledoval a vedel som, že tam chcem pracovať, aj keby to malo byť len za gastrolístky. Jedného dňa som im zaklopal na dvere a ako drzý tínedžer som si vypýtal job.

Ani neviem ako, no už tam pracujem rok a nie len za gastráče. Nebudem klamať, prišiel som tam s cieľom zarobiť si na svoje prvé vlastné auto. Jedinou podmienkou, ktorú som si určil bolo, že nesmie byť len najlepším autom z najhoršieho bazara, ani staré privezené BMW z Nemecka. Moja ješitná povaha si vyžiadala nové, spoľahlivé auto, v ktorom predo mnou ešte nik nesedel.

Do hľadania som sa síce pustil s kúskom skepticizmu, že zrejme nenájdem úplne nové auto za sumu, ktorou  disponuje môj, ešte stále študentský, účet. Po pár dňoch hľadania som však dostal zaujímavý tip od kolegu. Bol mi odporučený nový Citroën C3. Keď som uvidel jeho cenu 8 990 eur, bolo mi toto aute ešte o niečo sympatickejšie.

Zo začiatku som bol plný predsudkov, nezdalo sa mi, že Citroën uspokojí všetky moje požiadavky na komfort a technológie. Avšak zdá sa, že som sa mýlil. Začal som si študovať ponuku a navolil som si výbavu presne podľa mojich predstáv. Finálna cena bola teda 11-tisíc eur, no svoj výber neľutujem. Moja práca vyžaduje non-stop prúd kreatívnych myšlienok a k tomu mi pomáha aj toto auto, ktoré má:

Originálny dizajn

zdroj fotografie:autor

Nikto predsa nechce jazdiť na nudnom aute. Pri tomto modeli platí, že predstavivosti sa medze nekladú. Vybrať som si mohol z 9 farieb karosérií, 3 farieb strechy. Celkovo sa dalo vybrať z 36 farebných kombinácií. Moja voľba bola jasná, v showroome mi padol do oka nablýskaný oranžovo-čierny Citroën. Personalizácia je v tomto naozaj perfektne zvládnutá, a to aj vďaka Airbump®. Nielenže sú nevšedné, ale pri mojom parkovaní v podzemných garážach aj nadmieru praktické.

 

Technologická inteligencia

zdroj fotografie:autor

Príjemne ma prekvapila vstavaná ConnectedCAM™, s ktorou sa dajú urobiť 2-minútové videá alebo Full HD fotky z jazdy. Vďaka širokouhlej optike je zachytená celá šírka čelného skla. C3 pritom skvele spolupracuje s telefónom, cez wi-fi sa dá jednoducho pripojiť a zdieľať obsah e-mailom alebo na sociálnych sietiach, všetko pritom riadim cez pohodlný dotykový displej.

 

Pohodlie a komfort 

zdroj fotografie:autor

Vďaka programu Advanced Comfort je život na slovenských cestách hneď o niečo príjemnejší. Všade prítomné nerovnosti na vozovke C3 zvláda bez problémov, má perfektné mäkké sedadlá a tlmí okolitý zvuk. Dalo by sa povedať, že je to moje malé kreatívne štúdio, kancelária na kolesách a moderný dopravný prostriedok do mesta.

Moja skúsenosť s C3 teda prekonala všetky moje očakávania. Určite ho odporúčam všetkým mladým ľuďom, ktorí rozmýšľajú o kúpe nového auta a nechcú si brať zbytočné pôžičky, ktoré budú splácať ešte na dôchodku. Good Luck pri výbere. ?

PR článok

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech