Prestížnu cenu na E-commerce Germany Awards získala slovenská firma Luigi’s Box

  • E-commerce Germany Awards patrí k popredným podujatiam, na ktorom sa udeľujú ceny najlepším spoločnostiam, ktoré prispievajú k rozvoju elektronického obchodovania
  • Spolu s B2B Expo & Conference ide o najväčšie podujatie konajúce sa v Berlíne
Luigi’s Box
  • E-commerce Germany Awards patrí k popredným podujatiam, na ktorom sa udeľujú ceny najlepším spoločnostiam, ktoré prispievajú k rozvoju elektronického obchodovania
  • Spolu s B2B Expo & Conference ide o najväčšie podujatie konajúce sa v Berlíne

Na slávnostnom galavečeri 12.2.2020 sa odovzdávali ceny už po piatykrát za účasti najväčších „hráčov“ na e-commerce trhu Otto Group, Alibaba Group, Facebook, Google či GmbH. 

Nominovaných bolo viac ako 300 spoločností v 10 kategóriách. O užitočnosti a výkonnosti jednotlivých nástrojov hlasovali najprv samotní používatelia a následne víťazov v jednotlivých kategóriách vybrala odborná porota.

Najlepší akvizičný nástroj, Najlepší nástroj pre komunikáciu so zákazníkmi, Najlepšie riešenie pre medzinárodnú expanziu, Najlepšie logistické riešenie, Najlepší softvér pre platformu / obchod, Najlepší poskytovateľ platieb, Najlepšie analytické nástroje / BI riešenia, Najlepšia agentúra roka, IT a infraštruktúrne riešenia, Inovácie v rámci e-commerce.

zdroj: Luigi’s Box

Jedným z najväčších prekvapení večera bolo získanie prvého miesta pre analytický a vyhľadávací nástroj Luigi’s Box, ktorý vyvíjajú Slováci. Ide o jedinečný softvér (SaaS riešenie), ktorý mení a zjednodušuje spôsob vyhľadávania a „objavovania“ nových produktov priamo na e-shope. Nástroj sa neustále učí (využíva umelú inteligenciu) a poskytuje zákazníkovi veľmi rýchlo pre neho relevantné výsledky. Zákazník nadobúda pocit, že mu e-shop rozumie, čím mu šetrí čas v jeho hľadaní. Na druhej strane majiteľovi e-shopu poskytuje prehľadné informácie pre ďalšie rozhodnutia týkajúce sa produktového portfólia, predikcie nákupov, odhalenie trendov či sezónnosti. Týmto dochádza k výraznému zvýšeniu konverzného pomeru, a tým príjmov daného e-shopu. 

Prekvapilo ocenenie Radoslava Balajku, CEO a zakladateľa Luigi’s Boxu? 

 „Naozaj sme to nečakali. Už v roku 2018 sme, ešte ako nová spoločnosť na trhu, v Londýne získali ocenenie „Search Industry Award for the Most Promising Start-Up” od združenia Information Retrieval Specialist Group pod záštitou British Computer Society (BCS). Prestížne ocenenie nás už vtedy ešte viac naštartovalo a dodalo nám energiu do ďalšieho vylepšovania nástroja. Vidíme, že to, čo robíme má zmysel. Snažíme sa celé vyhľadávanie na e-shopoch zjednodušiť a vniesť do neho „ľudskosť“, na ktorú sme zvyknutí z reálneho života. 

zdroj: Rado Balajka, Zdroj: Luigi’s Box

V súčasnosti nástroj Luigi’s Box používa už viac ako 700 spoločností v 15 krajinách. Našou ambíciou je stať sa svetovou jednotkou medzi vyhľadávacími nástrojmi v oblasti elektronického obchodu. Náš „cenami ovenčený“ analytický modul je už dnes na globálnej úrovni naozaj špička. 

Medzi klientov na Slovensku a Čechách patria: Martinus, Nay, Dedoles, Eyerim, Astratex, Aukro, Tatra banka, O2, Moebelix, Pilulka, Košík.cz, Benu Lekáreň, Lékárna.cz, Different a mnoho ďalších

Luigi’s Box predstavuje sadu nástrojov, pomocou ktorých dokáže akákoľvek e-commerce stránka zlepšiť svoje vyhľadávanie, čím zlepší konverzný pomer a zvýši svoje príjmy. Od vyhľadávania po navigáciu, pokrýva všetky interakcie návštevníkov, ktorými “objavujú” ponúkané produkty a snaží sa ich vyladiť tak, aby smerovali ku konverzii. Poskytuje služby, ktorými dokáže vyhodnotiť silné a slabé stránky existujúceho vyhľadávania a navigácie a jednoducho ich doplniť, alebo aj úplne nahradiť s cieľom zobraziť najrelevantnejšie produkty.

 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá