Prienik digitálu do printu. To je nová reklama pre Chevrolet.

V májovom vydaní časopisov Esquire a Popular Mechanics sa objaví nová reklama na Chevrolet Colorado. Nič by na tom nebolo zvláštne až nato, že niektorí vybraní predplatitelia dostanú iný druh reklamy, na aký sú zvyknutí.

AR-150419909

Čitateľom sa dostane do ruky vydanie s tromi krátkymi videami, ktoré si v časopisoch budú môcť reálne aj pozrieť. Takýto typ reklamy vytvorila reklamná agentúra Commonwealth//McCann. 10 000 vybraných predplatiteľov z Esquire Popular Mechanics (takých, kde je vyššia pravdepodobnosť kúpy Colorada), dostane ich kópie s video prehrávačom vloženým do tlačenej strany.

Mali sme tieto skvelé digitálne filmy, ktoré sme vytvorili pre Colorado a povedali sme si, prečo nedať video aj do tlače„, povedala pre adage.com Jill Mida, manažér Chevrolet Truck Advertising.

Manažéri v Hearst (majiteľ Esquire a Popular Mechanics) povedali, že myšlienka na pridanie videa do tlačenej podoby vznikla na stretnutí, kde diskutovali o propagácii videí na web stránkach časopisov. Tak spoločnosť povolala Americhip, aby im poskytli technológiu, ktorá prináša videá prehrávané v tlači. Celej situácii pomáha aj fakt, že Esquire má dobrú povesť v testovaní nových technológií v tlači a digitálnom svete.

Zdroj:adage.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech