Problém na klientských centrách je vyriešený. Služby sú plne funkčné

  • Ministerstvo vnútra SR hlásilo technické problémy
  • Systém na klientskych centrách a oddeleniach dokladov nefungoval
Kataster v Bratislave
TASR/Martin Baumann
  • Ministerstvo vnútra SR hlásilo technické problémy
  • Systém na klientskych centrách a oddeleniach dokladov nefungoval

Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky informovalo médiá o technických problémoch, kvôli ktorým nefunguje systém na klientskych centrách a oddeleniach dokladov.

Aktuálne sú už klientske centrá i oddelenia dokladov po rannom výpadku systému opäť plne funkčné. Technický problém odstránili. Informuje o tom agentúra TASR na základe hovorkyne Ministerstva vnútra SR Zuzany Eliášovej.

„Technický problém bol odstránený a všetky služby sú plne funkčné,“ uviedla.

„Ministerstvo vnútra aktuálne rieši problém na svojej technickej infraštruktúre, ktorý spôsobil aj znefunkčnenie systému na klientskych centrách a oddeleniach dokladov. Na odstránení problému intenzívne pracujeme, verejnosti sa za prípadné spôsobené komplikácie ospravedlňujeme. Ďakujeme za porozumenie,“ informoval ráno rezort vnútra.

Podľa našich zdrojov systémy na sekretariátoch fungovali. Katastrálne úrady v Banskej Bystrici, Rimavskej Sobote, Poltári a vo Zvolene však už od včera (20. 4.) hlásili problémy s vybavovaním klientskych požiadaviek v plnom rozsahu. Prístup k niektorým aplikáciám nefungoval.

Banská Bystrica mala stále v prevádzke podateľňu a bolo možné poskytovať ďalšie informácie. Úrady však nefungovali 100-percentne, vyplýva z informácií redakcie Startitup.

V Košiciach už systémy fungujú

Na úrade v Košiciach hlásili výpadky vyvolávača i „kolkomatu“. Okolo 10:30 hod však už boli všetky služby funkčné a úrad momentálne funguje bez obmedzení, zistila redakcia.

Startitup nedisponoval informáciami o situácii v Bratislave, pretože sa nám nepodarilo spojiť s miestnym úradom.

Zdroje: TS, TASR

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá