Problém na klientských centrách je vyriešený. Služby sú plne funkčné
- Ministerstvo vnútra SR hlásilo technické problémy
- Systém na klientskych centrách a oddeleniach dokladov nefungoval
- Ministerstvo vnútra SR hlásilo technické problémy
- Systém na klientskych centrách a oddeleniach dokladov nefungoval
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky informovalo médiá o technických problémoch, kvôli ktorým nefunguje systém na klientskych centrách a oddeleniach dokladov.
Aktuálne sú už klientske centrá i oddelenia dokladov po rannom výpadku systému opäť plne funkčné. Technický problém odstránili. Informuje o tom agentúra TASR na základe hovorkyne Ministerstva vnútra SR Zuzany Eliášovej.
„Technický problém bol odstránený a všetky služby sú plne funkčné,“ uviedla.
„Ministerstvo vnútra aktuálne rieši problém na svojej technickej infraštruktúre, ktorý spôsobil aj znefunkčnenie systému na klientskych centrách a oddeleniach dokladov. Na odstránení problému intenzívne pracujeme, verejnosti sa za prípadné spôsobené komplikácie ospravedlňujeme. Ďakujeme za porozumenie,“ informoval ráno rezort vnútra.
Podľa našich zdrojov systémy na sekretariátoch fungovali. Katastrálne úrady v Banskej Bystrici, Rimavskej Sobote, Poltári a vo Zvolene však už od včera (20. 4.) hlásili problémy s vybavovaním klientskych požiadaviek v plnom rozsahu. Prístup k niektorým aplikáciám nefungoval.
Banská Bystrica mala stále v prevádzke podateľňu a bolo možné poskytovať ďalšie informácie. Úrady však nefungovali 100-percentne, vyplýva z informácií redakcie Startitup.
V Košiciach už systémy fungujú
Na úrade v Košiciach hlásili výpadky vyvolávača i „kolkomatu“. Okolo 10:30 hod však už boli všetky služby funkčné a úrad momentálne funguje bez obmedzení, zistila redakcia.
Startitup nedisponoval informáciami o situácii v Bratislave, pretože sa nám nepodarilo spojiť s miestnym úradom.
Zdroje: TS, TASR