Rekordné vajíčko praská. Je hodnotnejšie ako reklama počas Super Bowl

  • Určite si hype okolo rekordného vajíčka zachytil aj ty
  • Vajíčko však postupne praská a my sa už dnes počas Super Bowl dozvieme, čo ukrýva vo vnútri
Instagram.com
  • Určite si hype okolo rekordného vajíčka zachytil aj ty
  • Vajíčko však postupne praská a my sa už dnes počas Super Bowl dozvieme, čo ukrýva vo vnútri

Marketingové agentúry sa pokúšajú využiť miliónové príležitosti na spoluprácu s rekordným instagramovým vajíčkom. Áno, reč je o tom vajíčku, ktoré je držiteľom svetového rekordu v najlajkovanejšom poste na Instagrame (aktuálne približne 52,1 milióna lajkov) a z prvého miesta vytlačilo populárnu Kylie Jenner, ktorá ako odpoveď na túto skutočnosť rozbila vajíčko na chodníku. Instagramový účet, ktorý má dnes 9,9 milióna sledovateľov je momentálne horúcim ťahákom a príležitosťou pre oslovenie obrovského publika.

Prvá značka, ktorá by správne využila rekordné vajíčko, môže dosiahnuť hodnotu aj viac ako 10 miliónov eur.“ povedal Nik Sharma, šéf zákazníckeho marketingu v spoločnosti VaynerMedia. Takáto príležitosť by mohla byť oveľa cennejšou, ako reklama v jednej z najväčších udalostí čo sa týka reklamy, SuperBowl. Sharma prekvapivo uviedol, že by svojim klientom poradil investovať radšej do rekordného vajíčka ako do Super Bowl.

Do marketingového boja sa zapojila aj marketingová agentúra zameriavajúca sa na sociálne médiá, Jerry Media, ktorá pomohla spropagovať napríklad Fyre Festival, ktorý síce sklamal, ale pred samotným konaním aj vďaka svetoznámym influencerom spôsobil obrovský hype. Pre portál The Atlantic bolo potvrdené, že spolupracuje s anonymným tvorcom instagramového účtu Egg World Record.

Rekordné vajíčko inšpirovalo množstvo iných účtov k podobnému nápadu o najlajkovanejšie fotky rôznych predmetov. Na Instagrame sa dokonca objavujú účty, ktoré tvrdia, že vedia, ako sa skontaktovať so skutočným vlastníkom účtu pre následnú spoluprácu, hoci to vôbec nie je pravda. Všetko to smeruje k jednému jedinému, a to k snahe na popularite rekordného postu zarobiť.

Instagramový účet nezaháľa a ďalej pokračuje v propagovaní fotky vajíčka. Navyše pribudli ďalšie 4 fotografie vajíčka, ktoré postupne praská, a tak môžeme očakávať, čo sa z neho nakoniec „vyliahne“. Skvelý príklad toho, ako sa neuspokojiť s jedným úspechom, ale pokračovať a držať fanúšikov v napätí a zvedavosti, čo povieš? To, čo sa ukrýva vo vnútri sa dozvieme už dnes večer počas Super Bowl, exkluzívne na Instagrame televíznej siete Hulu na tomto odkaze.

Reklamný stratég James Whatley to nakoniec trefne zhrnul, keď uviedol, že sú len dve možnosti: „Ak máte dostatok peňazí na nákup médií, tak namiesto toho, aby ste si kúpili kopu h*vien na Facebooku alebo reklamu počas Super Bowl, jednoducho investujte do najpopulárnejšieho vajíčka na svete.“

Je viac ako jasné, že o spolupráce alebo „priživenie“ na rekordnom vajíčku sa budú snažiť na celom svete desiatky spoločností a jedincov, ktorí cítia šancu si čo to privyrobiť. Sama som zvedavá, ako dlho táto bublina vydrží a či sa v blízkej dobre dočkáme podobného rekordu, ktorý sa stane tak virálnym.

zdroj: cnbc.com; theatlantic.com; instagram.com

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá