Nie je to reštaurácia a ani kaviareň. V Bratislave vznikol unikátny koncept, varí tu známy špičkový šéfkuchár

  • Známa svetová značka Miele prináša jedinečný koncept, stretnúť tam môžeš aj elitného slovenského šéfkuchára
  • Prináša zahraničné know-how a Slovákom dokazuje, že kamenné predajne majú stále zmysel
  • Slováci tam majú príležitosť okúsiť aj zážitkové gastro
mieleedit4
Facebook/Nové Nivy, Miele
  • Známa svetová značka Miele prináša jedinečný koncept, stretnúť tam môžeš aj elitného slovenského šéfkuchára
  • Prináša zahraničné know-how a Slovákom dokazuje, že kamenné predajne majú stále zmysel
  • Slováci tam majú príležitosť okúsiť aj zážitkové gastro

Bratislava je známa desiatkami pôsobivých kaviarní, podnikov či barov. Najnovšie však do hlavného mesta prichádza priestor, ktorý tu doposiaľ nebol. V jednej z najmodernejších ulíc v centre rušného bratislavského downtownu vznikol koncept, ktorým známa značka prerazila už aj v iných krajinách.

Miele v hlavnom meste otvorilo showroom s moderným dizajnom a inovatívnymi produktmi. Značka Slovákom dokazuje, že predajňa nemusí byť len o regáloch s tovarom, no vie byť aj originálna a interaktívna. Aj preto nové Miele Experience Center v Bratislave ponúka zákazníkom možnosť preskúmať a vyskúšať široké portfólio produktov.

Cieľom novej interaktívnej predajne je nielen predstaviť nemeckú kvalitu rodinného koncernu z mesta Gütersloh, ale aj zdieľať skúsenosti a poradenstvo týkajúce sa všetkých aspektov používania produktov Miele.

_230612-080404-08-PCA-Miele_BratislavaDJI_0148A
zdroj: Miele - Predajňa je situovaná vo frekventovanej oblasti v blízkosti nákupného centra a kancelárskych priestorov.

Kulinárske eventy pod vedením známych šéfkuchárov

V novom priestore v Bratislave má človek možnosť posedieť si v príjemnom prostredí, vychutnať si kávu priamo z kávovarov Miele, ale môže sa dokonca naučiť aj variť.

Spoločnosť organizuje kulinárske večere Miele à la carte, ktoré má pod palcom uznávaný slovenský šefkuchár Vladimír Morochovič, ale aj ambasádor značky Miele na Slovensku – hviezda slovenskej gastronómie, Martin Novák.

Ide o jedinečný zážitok, pri ktorom sa každé jedlo stane umeleckým dielom.

„V Miele Experience Center som varil už dvakrát a je to veľmi príjemná kuchyňa, kde môžeš pracovať s naozaj kvalitnými spotrebičmi. Myslím si, že je dobré, že takéto niečo máme na Slovensku. Zákazníci majú možnosť vyskúšať spotrebiče priamo v akcii. Vnímam to veľmi pozitívne aj ako kuchár, aj ako potenciálny zákazník,“ ozrejmuje pre Startitup Martin Novák, uznávaný šéfkuchár známy z televíznej šou Na nože. 

_231019-082106-08-PCA-Miele_Bratislava_B__8209A
zdroj: Miele - Miele Experience Center ponúkne návštevníkom rôzne kulinárske eventy, kde môžu pod vedením profesionálnych kuchárov rozvíjať svoju gastronomickú fantáziu.

Počas kulinárskej večere má človek možnosť sa zapojiť do prípravy jedla a vyskúšať prístroje z dielne Miele. Minimálny počet účastníkov kulinárskej večere je 8 osôb.

„Prvotriedne vybavená kuchyňa so špičkovými technológiami nám uľahčuje prípravu jedál a zároveň aj šetrí čas. Kvalitný spotrebič je veľmi dobrý pomocník v kuchyni,“ dodáva Novák s tým, že spotrebič ovplyvňuje aj kvalitu jedla.

_231019-084152-08-PCA-Miele_Bratislava_B__8380A
zdroj: Miele - Kvalitný spotrebič je veľmi dobrý pomocník v kuchyni, uvádza Novák.
Od poľnohospodárskych produktov k lídrom na trhu

Značka Miele má viac ako 100-ročnú históriu. Za jej vznikom stojí Reinhard Zinkann a Carl Miele, ktorých cieľom bolo vytvoriť výrobky najvyššej kvality, ktoré by spĺňali očakávania zákazníkov.

Na začiatku sa zameriavali na vybavenie pre poľnohospodárov. Dnes sa spoločnosť koncentruje na vedúce postavenie v oblasti kvality a technológie v odvetví domácich spotrebičov a priemyselných zariadení.

Svojou inovatívnou technológiou a dôrazom na detaily si firma Miele získala postupne povesť spoľahlivého a vysoko kvalitného výrobcu.

Dnes ponuku produktov Miele tvoria napríklad varné dosky a prístroje Smartline, odsávače pár, kávovary, umývačky riadu či práčky.

Rozpoznávanie jedla umelou inteligenciou aj automatické čistenie

Zážitkové centrum Miele presahuje rámec tradičného showroomu tým, že poskytuje vyhradený priestor, kde môžu zákazníci komunikovať s odborníkmi a majú možnosť vyskúšať si produkty v praxi.

„Ak sa neviete rozhodnúť akú kombináciu práčky a sušičky zvoliť, Miele Experience Centrum vám ponúka možnosť zúčastniť sa na bezplatnom workshope Pranie s Miele. Dozviete sa viac o funkcionalitách jednotlivých modelov práčok a sušičiek Miele,“ vysvetľuje Vesna Ključik, Brand & Product Consultant Miele Experience Centra.

To, že Miele je inovátorským lídrom segmentu domácich spotrebičov, pravidelne dokazuje implementáciou najnovších technológií do svojich produktov.

Napríklad vybrané modely konvektomatov disponujú funkciou Smart Food ID, ktorá prostredníctvom kamery rozpozná jedlo pomocou umelej inteligencie a navrhne optimálne parametre programu.

S produktmi v Miele showroome je aj ručné čistenie rúry minulosťou, a to vďaka samočistiacej funkcii HydroClean. Dokonca aj pripečené zvyšky jedla sa takto úplne a bez námahy odstránia. Veľké množstvo produktov Miele je tiež možné ovládať na diaľku prostredníctvom mobilnej aplikácie.

„Ak uvažujete nad kúpou prémiových spotrebičov do domácnosti, návšteva Miele Experience Centra by mala byť pre vás samozrejmosťou,“ ozrejmil Peter Lipovský, Store Manager.

BBB_9943
zdroj: Startitup - Miele patrí k inovátorským lídrom segmentu domácich spotrebičov, čo pravidelne dokazuje implementáciou najnovších technológií do svojich produktov.

Čo má dnes ponúkať moderná prevádzka? 

Miele aj po pandémii dokazuje, že je silným hráčom na trhu. Svojich zákazníkov dokáže zaujať aj v čase, keď mnohí ľudia preferujú online nákup.

Aj preto je dôležité, aby sa prevádzky snažili zvyšovať hodnotu na trhu. Existuje niekoľko faktorov, ktoré zvyšujú hodnotu firmy a zohľadňujú súčasné trendy a očakávania zákazníkov. Niektoré z týchto faktorov zahŕňajú:

Inovácie: Schopnosť firmy prinášať nové a inovatívne produkty, služby alebo riešenia je kľúčová pre zvýšenie jej hodnoty. Firma, ktorá je schopná predvídať a reagovať na meniace sa potreby zákazníkov a ponúkať riešenia, ktoré ich presahujú, získava konkurenčnú výhodu.

Zákaznícka skúsenosť: Zákazníci dnes očakávajú personalizovaný prístup, jednoduché a pohodlné transakcie, kvalitnú komunikáciu a rýchlu reakciu na ich potreby. Firma, ktorá sa dokáže sústrediť na pozitívnu zákaznícku skúsenosť, si buduje lojálnu zákaznícku základňu a zvyšuje svoju hodnotu.

Digitálna transformácia: V dnešnej digitálnej dobe je dôležité, aby firma prispôsobila svoje procesy a systémy digitálnemu prostrediu. Digitálna transformácia umožňuje efektívnejšie operácie, zlepšenú komunikáciu a analytiku dát, čo vedie k lepším rozhodnutiam.

Udržateľnosť: Rastúce povedomie o životnom prostredí a udržateľnom rozvoji znamená, že firmy, ktoré sú schopné integrovať environmentálne a sociálne aspekty do svojho podnikania, majú vyššiu hodnotu. Zákazníci preferujú značky, ktoré sú zodpovedné voči životnému prostrediu a spoločnosti.

Kvalifikovaný personál: Hodnota firmy je ovplyvnená kvalitou a angažovanosťou jej zamestnancov. Firma, ktorá dokáže priťahovať a udržiavať kvalifikovaný personál a poskytuje im vhodné pracovné prostredie a rozvojové príležitosti, má konkurenčnú výhodu.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá