Slováci dokázali zničiť nadpriemerne veľa verejných bicyklov, stále je však o ne masívny záujem

  • V našom podcaste sme s hovorcom Slovnaftu Antonom Molnárom bilancovali prvú fázu Slovnaft BAjkov
  • Koľko investoval do projektu Slovnaft a koľko hlavné mesto?
  • Bratislavskí vandali prekonali v počte zničených bicyklov priemer z európskych miest niekoľkonásobne
zdroj: redakcia
  • V našom podcaste sme s hovorcom Slovnaftu Antonom Molnárom bilancovali prvú fázu Slovnaft BAjkov
  • Koľko investoval do projektu Slovnaft a koľko hlavné mesto?
  • Bratislavskí vandali prekonali v počte zničených bicyklov priemer z európskych miest niekoľkonásobne

Naše pozvanie prijal hovorca a riaditeľ podnikovej komunikácie spoločnosti Slovnaft Anton Molnár.

Porozprával o projekte Slovnaft BAjk, ktorý sa po skušobnej dobe dostáva do 2. fázy fungovania. A. Molnár nám prezradil štatistiky a bilancie, koľko bolo uskutočnených jázd a koľkokrát sa na bicykli previezol najväčší Slovnaft „bajker“.

Dozvieš sa aj to, ako celý projekt začal, koľko trvalo, kým sa zrealizoval a aká bola investícia Slovnaftu a hlavného mesta.

Ako sa prevádzkovatelia popasovali s vandalizmom a kto im na konci pomohol? Rozprávali sme sa aj o nastavení cien za služby zdieľania mestských bicyklov a aj o tom, či sú nastavené správne. Zistíš napríklad aj to, že takýto bicykel je celkom špeciálny a jeho cena je približne 700 eur.

Vedel si napríklad, že dohromady sme najazdili 584-tisíc kilometrov, čo je takmer 15-násobok obvodu Zeme? Toto všetko a ešte viac sa dozvieš v tomto podcaste. Príjemné počúvanie.

O autorovi
Roman Naništa

Najnovšie video