Slováci našli dieru na trhu. Revolučný produkt pomáha tisíckam žien s akné či bolestivou menštruáciou

  • Mladý pár z Košíc našiel dieru na trhu
  • Vytvoril prírodný ženský nápoj, ktorý je navrhnutý pre nastolenie hormonálnej rovnováhy
zakladatelia Vellena
archív Vellena
  • Mladý pár z Košíc našiel dieru na trhu
  • Vytvoril prírodný ženský nápoj, ktorý je navrhnutý pre nastolenie hormonálnej rovnováhy

Denisa Semanová a jej manžel Peter stoja za čoraz populárnejšou slovenskou značkou s názvom Vellena. Vďaka ich produktu pomohli už viac ako 20 000 ženám s hormonálnymi problémami. Tvrdia, že je určený pre všetky ženy, ktoré sa chcú cítiť dobre, mať zo seba dobrý pocit, vnímať svoje ženstvo ako benefit a prednosť, nie ako niečo, za čo by sa mali hanbiť či obmedzovať.

Peťo začínal s vlastným podnikaním už v roku 2011, keď si v Košiciach otvoril BIO predajňu.

„Tým, že sa nám naše životné cesty spojili a ja som mala zanietenie pre marketing, začala som mu s obchodom pomáhať už počas materskej. Následne sme sa obchodu venovali naplno – denne sme zákazníkom radili, čo v strave zmeniť pri rôznych typoch zdravotných problémov, odporúčali sme im rôzne doplnky výživy, bylinné tinktúry/preparáty, ktoré im mali pomôcť problémy zmierniť/vylepšiť,“ objasňuje Denisa.

Hovorí, že často k nim chodili ženy, ktoré mávali problémy s menštruáciou, s PMS, s hormonálnym akné, priberaním či menopauzou.

„Keďže klasická medicína im ponúkala riešenie iba vo forme antikoncepcie, snažili sme sa im pomôcť. Ale nevedeli sme im odporučiť iba jeden produkt. Vtedy sme si uvedomili tzv. dieru na trhu, absenciu doplnku, ktorý rieši tento typ ženských problémov.“

Vellena

Peter vysvetľuje, že ich víziou vždy bolo mať vlastný produkt, a teda nebyť závislý od predaja cudzích výrobkov.

Chceli vyvinúť produkt, ktorý bude naozaj funkčný, bude zákazníkom pomáhať a vytvoria z neho lovebrand. A kde inde mohli začať, ak nie v oblasti, ktorú poznali najlepšie. A tak vznikla Vellena.

Zrod prvého nápoja

Premeniť nápad na realitu si vyžiadalo zdĺhavý a náročný proces.

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá