Slováci vyrábajú kompletne recyklovateľné ruksaky, testujú ich na ľuďoch

  • Mnoho šikovných produktov vzniklo z obyčajnej potreby vytvoriť niečo, čo autorovi samému uľahčí život
  • Aj batohy Nosha vznikli podobným spôsobom
  • Trojica autorov spojila svoje túžby vyrobiť ľahkú a ergonomickú školskú aktovku, biodegradovateľný batoh a zároveň zmysluplný projekt
collage
Nosha
  • Mnoho šikovných produktov vzniklo z obyčajnej potreby vytvoriť niečo, čo autorovi samému uľahčí život
  • Aj batohy Nosha vznikli podobným spôsobom
  • Trojica autorov spojila svoje túžby vyrobiť ľahkú a ergonomickú školskú aktovku, biodegradovateľný batoh a zároveň zmysluplný projekt

Pamätáš si ešte, ako si sa s taškou väčšou než si celý ty, ťahal domov zo školy a dnes sa tak smeješ na mladšej generácii? Nuž, hoci taká školská taška v súčasnosti vyzerá viac ako čisto štýlová záležitosť než funkčná výbava školákov, sú rodičia, ktorí sa o pokrivené chrbty svojich drobcov veru starajú. Takými je aj trojica známych, ktorí svoje sily vo vývoji jedinečného projektu spojili vďaka inkubátoru Impact Hub, kde sa stretli.

Zobraziť celú galériu (1)
zdroj: Noša :: nosha

Príbeh značky Nosha sa začal písať minulý rok. Ivka túžila urobiť ľahkú a ergonomickú školskú aktovku, Julo biodegradovateľný batoh a Gabika hľadala zmysluplný projekt. Všetky tri komponenty sa dnes spájajú v dizajnovej ekologickej alternatíve klasickej školskej aktovky.

Nosha je vyrobená 100% z obnoviteľných surovín, je kompletne recyklovateľná a kompostovateľná a navyše vyrobená u nás doma na Slovensku, z materiálov a komponentov EÚ. Tou najväčšou zaujímavosťou však je, že celý proces výroby bol pod záštitou odborníčky, fyzioterapeutky.

Keďže ale školáci nie sú jediní, komu chce svoje jedinečné produkty Nosha ponúkať, prichádza s crowdfundingovou kampaňou, v ktorej sa snaží získať dostatok prostriedkov na svoju novinku – dospelácky batoh, ale snahou je tiež prínos ekologickej alternatívy do ponuky školských tašiek a batohov všeobecne. Príspevok do kampane pomôže zafinancovať vzorovanie/prototypovanie nového produktu – noshi do mesta pre dospelých, dielničke urobiť väčšiu objednávku materiálu a výroby, aj viac zviditeľniť značku a jej filozofiu na slovenskom a českom trhu a začať to robiť globálne.

Zdroj: Hithit.sk

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá