Úspešná Slovenka Marry: Dokonalých ľudí je na Instagrame dosť, ak chceš úspech, buď autentický

  • Od bežného stereotypu Marianna Škrabáková utiekla
  • K úspešnej kariére sa prepracovala vďaka svojim sociálnym sieťam
  • Marry inšpiruje mladých a šikovných ľudí
Marianna Škrabáková
Marianna Škrabáková, Instagram/Marianna Škrabáková
  • Od bežného stereotypu Marianna Škrabáková utiekla
  • K úspešnej kariére sa prepracovala vďaka svojim sociálnym sieťam
  • Marry inšpiruje mladých a šikovných ľudí

Marianna Škrabáková sa rozhodla vymaniť z bežného stereotypu a splniť si sen. Odjakživa bola kreatívne dievča plné nápadov, čo sa jej neskôr v dospelosti podarilo pretaviť do úspešnej kariéry v oblasti social media marketingu.

Okrem toho sa venuje aj tvorbe kontentu, baví svojich sledovateľov vtipnými videami, ale takisto inšpiruje, ako sa stále posúvať za hranice svojich možností.

V tomto článku pre Startitup okrem iného prezradila, čo by správny online markeťák mal mať neustále na pamäti, aby bola jeho práca a profily na sociálnych sieťach úspešné. Jednou zo základných rád, ktorou by sa mal podľa Marry každý, kto sa venuje sociálnym sieťam, riadiť, je nebáť sa byť sám sebou.

„Dokonalých instagramových ľudí je dosť, autentickosť a prirodzenosť sa cení omnoho viac než kedykoľvek predtým, a taktiež to buduje dôveru. Nesnažte sa o dokonalosť.“

  • Kedy Marry začala budovať svoju kariéru v oblasti social media marketingu?
  • Ako si udržiava úspešný profil na sociálnych sieťach?
  • Čo najviac miluje na svojej práci v social media marketingu?
  • Čím si získala svojich prvých sledovateľov? 

Kedy si si začala budovať svoju kariéru v oblasti social media marketingu?

Keď som začínala, ešte som nevedela, že to bude kariéra (smiech). Ale trochu serióznejšie som začala brať Instagram asi v roku 2019/2020. Začala som si pomaličky budovať svoj účet. 

Prezraď, čo robíš pre udržiavanie úspešného profilu na sociálnych sieťach?

Na Instagrame zdieľam svoj lifestyle, takže som sama sebou a snažím sa ľudí nielen pobaviť videami, ale aj inšpirovať či dodať nejakú motiváciu, ale, samozrejme, držím sa aj pravidiel ako autentickosť, pravidelná aktivita, pridaná hodnota, budovanie komunity.

Naučila si sa efektívne využívať sociálne siete na propagáciu svojho obsahu sama alebo ti to niekto ukázal?

Bola to dlhá cesta neustáleho skúšania a vzdelávania sa. A táto cesta stále pokračuje. Čítam veľa kníh a chodím na rôzne kurzy, školenia či workshopy. 

Čo máš na svojej práci najradšej a čo by si, naopak, oželela?

Milujem tú kreativitu, slobodu a flexibilitu, ktorú marketing ponúka. To, že môžem dať do všetkého, čo robím, kúsok seba. Druhá stránka je, že tá komunikácia s ľuďmi je niekedy, asi ako všade, náročná. Ľudia sú všelijakí a ich očakávania či nároky sú občas komplikované. 

Aké sú tvoje záujmy a koníčky mimo práce?

Milujem čas strávený v prírode, pohyb ako bicyklovanie či turistiku a pravidelne cvičím. Okrem toho rada cestujem, ale to nie je vždy mimo práce, väčšinou si ju všade beriem so sebou. 

Ako si získala svojich prvých sledovateľov a ako si sa postupne rozrastala?

Osobne si veľmi nepamätám, kedy prišli prví sledovatelia, ale nejako mi utkvelo v pamäti, keď som ich mala 3-tisíc a bola som celá šťastná, že sa môžem nazývať mikroinfluencer. Postupom času som nadobudla viac vzdelania v oblasti, a tak som začala aplikovať svoje poznatky na svoj profil a ďalej skúšať.

Najväčšie míľniky boli z hľadiska čísel 10 a 20-tisíc. Bol to príjemný pocit, že ľudí bavia moje videá a môj obsah. 

Zvládaš ten tlak a očakávania, ktoré sú spojené s tým byť verejnou osobou na sociálnych sieťach?

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá