Slovenská aplikácia umožní nakupovať priamo z telky!

PO / 14. augusta 2015 / Business

Slováci budú milovať nakupovanie priamo z televíznych reklám, seriálov a filmov. Aspoň to predpokladá prelomová aplikácia, ktorú vymysleli slovenskí vývojári. Ich TVBAY a TVBET totiž unikátnym spôsobom pracuje s reklamou, product placementom a on-line nakupovaním a stávkami. Naviac aplikácia slovenského start-upu patrí medzi prvé svojho druhu.

 

TVBAY je užívateľsky jednoduchá aplikácia, implementovateľná pre poskytovateľov televízneho vysielania (IPTV, OTT/TVE operátori) a efektívna pre zadávateľov inzercie. Jej cieľom je maximálne zjednodušiť a zefektívniť nakupovanie priamo počas sledovania televízie bez nutnosti využitia ďalších zariadení ako sú napríklad telefon, tablet či počítač. Pre divákov je to pohodlné a rýchle, nemusia nikde dohľadávať ceny či informácie na internete, uvidia ich priamo v televízii a bez nutnosti prerušiť program,“ zhrnula výhody aplikácie Erika Luzsicza.

TVBAY v praxi umožní to, že v prípade implementácie na platformu sa objaví v rohu televíznej obrazovky malá špeciálna ikona. Tá bude oznamovať, že v ten daný moment, sa na obrazovke objavil výrobok, ktorý je možné okamžite zakúpiť prostrednictvom televizního ovládača prípadne mobilným telefónom, ktorý môže ovládač nahradiť.  Rovnako funguje aj aplikácia TVBET, ktorá je však zameraná na online stávkovanie.

Divák tak môže jedným kliknutím vsadiť na svoj obľúbený zápas počas prenosu bez toho, aby prepol niekam inam či musel presmerovať svoju pozornosť na iné zariadenie. Aplikácia pritom nie je len zjednodušením pre zákazníkov, ale aj inovatívnym doplnkovým nástrojom pre inzerentov.

 

 

„V Amerike sme s našou tvbay boli už druhýkrát a rovnako ako v San Franciscu, aj tu sa nám potvrdilo, že americký trh je k startupom a netradičným riešeniam otvorený a pozitívne naklonený. O tvbay bol veľký záujem zo strany vysielateľov, ale aj IT špecialistov a vývojárov. Sami pracujeme okrem tvbay na riešeniach, ktoré niektoré spoločnosti prezentujú ako novinky.

Dokonca sme ako IT spoločnosť získali možnosť priniesť na európsky trh zaujímavé patentované riešenie a spoločne s istou kórejskou spoločnosťou pracovať na jeho neustálom vylepšovaní,“ hovorí o skúsenostiach z poza oceána generálny riaditeľ iTVSi, a.s. Michal Suchoba.

 

Michal Suchoba

„Vďaka prepojeniu TV vysielania s internetom sa niekoľkými kliknutiami môže divák počas rozpozeraného programu rozhodnúť pre nákup výrobku, objednanie služby či testovacej jazdy. Aplikácia totiž produkt či službu ukáže v detaile, s popisom a zároveň mu povie cenu a sprostredkuje zaplatenie, pričom ide o zjednodušenú formu on-line nakupovania. Odpadáva totiž vyhľadávanie v celom zozname produktov, tak ako to býva obvyklé vo všetkých e-shopoch,“  samozrejmosťou je i ochrana proti zneužitiu, napríklad malými deťmi. Aplikácia je totiž zabezpečená heslom, ktoré si zadá každý divák či domácnosť.

 

Zdroj: TS, freshtrends.sk, about.me

Pridať komentár (0)