Slovenská firma sa oddeľuje a chce robiť online marketing na svetovej úrovni. Nájdeš ich pod novým menom

  • Hlavným cieľom a poslaním novej značky, je vraj spájať výnimočných ľudí
  • Aktuálne majú medzinárodný 63-členný marketingový tím
Dexfinity
  • Hlavným cieľom a poslaním novej značky, je vraj spájať výnimočných ľudí
  • Aktuálne majú medzinárodný 63-členný marketingový tím

Ui42 digital, ktorý začal svoju úspešnú cestu na jednu z najlepších online marketingových poradenských firiem ako spin-off ui42, špičkového UX web dizajnéra, známeho hlavne vďaka softvéru Buxus, sa oddeľuje a rebranduje na Dexfinity.

Firma ui42 digital s.r.o. vznikla v roku 2014 ako prirodzené pokračovanie rastúceho oddelenia PPC reklamy v ui42, ktoré začal budovať Pavol Adamčák po svojom príchode do firmy v roku 2009. Pod jeho vedením sa tím ui42 digital postupne vyprofiloval na špičku vo výkonnostnom online marketingu na Slovensku a v Čechách. Pavol zvykol prezentovať na veľkých pódiách Marketing Festivalu v Brne a Ostrave a reprezentuje firmu ako kľúčový Google partner pre segment e-commerce a export.

Túžba po dokonalosti

Aktuálne má Dexfinity (doterajší ui42 digital) medzinárodný 63-členný marketingový tím a pomáha e-shopom s akceleráciou rastu cez export, provízny online marketing a automatizáciu do 34 krajín sveta.

Hlavným cieľom a poslaním novej značky, je spájať výnimočných ľudí, vedomosti a nové technológie s cieľom akcelerovať e-shopy za hranice domovskej krajiny a škálovať a optimalizovať online marketing. Nový názov má zrkadliť túžbu po raste a neustálom zlepšovaní sa. Vznikol spojením anglických slov dexterity (šikovnosť, obratnosť) a infinity (nekonečno).

Logo nedokonalého kruhu vraj symbolizuje komplexnosť života, túžbu po dokonalosti a potrebu zlepšovania sa smerom k ideálu.

 
 
 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Digital Marketing Partner (@dexfinity_gobeyond)

Online marketing na svetovej úrovni

Dexfinity.com sa stáva miestom, kde e-shopy môžu nájsť partnera, ktorý ich e-shop, rovnako ako 120 iných, naštartuje na expanziu do zahraničia, či ponesie spoluzodpovednosť za výsledky marketingu cez variabilný spôsob odmeňovania.

  Vytvorenie novej značky a odčlenenie sa od našich doterajších partnerov ui42 je podčiarknutím našich dlhodobých cieľov sústrediť sa na akcelerovanie rastu e-shopov za hranice. Tešíme sa na férovú súťaž s ui42 v ecommerce sektore. Rozhodnutie ísť vlastnou cestou nás priviedlo do bodu, kde sme znovu kriticky zhodnotili našu pridanú hodnotu pre eshopy a e-commerce ako taký. Teším sa, že s celou extrémne šikovnou partiou mojich kolegov budeme ďalej robiť online marketing na svetovej úrovni a akcelerovať e-commerce a export zo Slovenska do sveta.”

 
 
 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Digital Marketing Partner (@dexfinity_gobeyond)

Najväčší pracovný portál Profesia

Spoločnosť ui42 je naďalej, už od roku 1997, one-stop-shop pre rozvoj online biznisu – poskytuje pod jednou strechou UX, programovanie, e-commerce a redakčné systémy, ale aj online marketing a konzultácie k rozbehu a rastu online podnikania. Zároveň podporuje rozvoj inovatívnych online produktov a služieb na Slovensku.

V ui42 vznikol okrem ui42 digital aj najväčší pracovný portál Profesia.sk, e-commerce CMS BUXUS, ako aj súťaž a konferencia MastersGate na podporu rozvoja e-shopov a ich expanzie do zahraničia.

„ui42 digital sme naštartovali v roku 2014 ako samostatnú firmu s našim mladým šikovným kolegom. Ako prví na Slovensku sme spolu rozbehli výkonnostný marketing, najmä v oblasti e-commerce. Tak, ako v prípade Profesie a ďalších úspešných projektov, ktoré vznikli v ui42, sa znovu potvrdilo, že naša orientácia na synergiu kvalitných ľudí a inovatívnych internetových technológií, je správna. Sme radi, že ui42 digital pod novou značkou Dexfinity smeruje k novým métam. V ui42 pokračujeme naďalej pod svojou značkou ako one-stop-shop pre rozvoj e-commerce, “ povedal Martin Krupa, spoluzakladateľ ui42.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá