Slovenská sporiteľňa končí s potvrdenkami z bankomatov a letákmi v pobočkách

  • Slovenská sporiteľňa pokračuje vo svojich krokoch zodpovedného a inovatívneho lídra
  • Po skončení používania vonkajšej reklamy končí aj s potvrdenkami z bankomatov a letákmi v pobočkách
bik
www.slsp.sk
  • Slovenská sporiteľňa pokračuje vo svojich krokoch zodpovedného a inovatívneho lídra
  • Po skončení používania vonkajšej reklamy končí aj s potvrdenkami z bankomatov a letákmi v pobočkách

Spolu tak ušetrí približne 23 ton papiera ročne. Slovenská sporiteľňa zároveň používa interne takmer výhradne recyklovaný papier.

„Ako zodpovedný a inovatívny líder sme sa rozhodli zrušiť možnosť tlače papierových potvrdeniek pre svojich klientov. Ľudia čoraz viac využívajú digitálne služby, preto neočakávame, že by túto zmenu vnímali negatívne. Len zrušením papierových potvrdeniek ušetríme ročne zhruba 9 ton papiera, čo bude mať priaznivý dôsledok na životné prostredie,“  vysvetľuje člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne, ktorý je zodpovedný aj za enviromentálnu politiku banky Pavel Cetkovský.

Súčasne sa tým zvýši aj bezpečnosť našich klientov, keďže množstvo potvrdeniek končilo na zemi či v smetných košoch, pritom obsahovali dôverné informácie o účtoch. Klienti Slovenskej sporiteľne sa nemusia obávať, informáciu o zostatku na účte a o obratoch si vedia hneď pozrieť prostredníctvom daného bankomatu bez poplatku. Tiež môžu získať informácie aj prostredníctvom SMS notifikácie. Súčasne si stav na účte vedia pozrieť aj v Georgeovi či v najbližšom výpise účtu.

Slovenská sporiteľňa zároveň prestáva používať letáky vo svojich pobočkách. Na propagáciu svojich produktov bude využívať digitálne možnosti ako sú tablety či LCD obrazovky, vďaka tomu ušetrí banka ďalších zhruba 14 ton papiera. Každý poradca vo viac ako 250 pobočkách má k dispozícií tablet, celkovo ich je viac ako 1 600. Klient priamo pred sebou vidí obrazovku, na ktorej mu poradca dokáže jednoduchým spôsobom klientovi vysvetliť všetko, čo potrebuje.

Vzdala sa aj vonkajšej reklamy 

Slovenská sporiteľňa sa už pred časom rozhodla, že končí s vizuálnym smogom v uliciach a odstránila svoj posledný bilbord. Banka prestala využívať vo svojej komunikácii vonkajšiu reklamu od bilbordov, cez citylighty a ostatné reklamné plochy. Od augusta tak banka nenasádza žiadnu reklamu vo vonkajšom priestore a nevyužíva žiadne plochy v uliciach a ani pri cestách. Slovenská sporiteľňa chce týmto krokom inšpirovať aj ďalších veľkých zadávateľov reklamy.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech