Slovenská sporiteľňa nahradí svoje reklamy v slovenských mestách umením
- Slovenská sporiteľna sa zbavila reklamných plôch na jej pobočkách
- Tie nahradila originálnymi dielami slovenských umelcov
- Slovenská sporiteľna sa zbavila reklamných plôch na jej pobočkách
- Tie nahradila originálnymi dielami slovenských umelcov
Už pred časom sme ťa informovali, že Slovenská sporiteľňa prestane využívať vo svojej komunikácii vonkajšiu reklamu. To znamená, že zmiznú všetky bilbordy, citylighty a ostatné vonkajšie reklamné plochy.
Reklamu nahradili umením
„Aj v roku 2019 sme sa ako zodpovedný a inovatívny líder rozhodli inšpirovať k zmene. Zvesili sme reklamné plochy na našich pobočkách a nahradili ich umeleckými dielami. Originálne grafiky na tému Budúcnosť nášho mesta nájdete až v 20 mestách Slovenska,” vyjadrila sa Slovenská sporiteľňa.
V 20-tich mestách tak traja slovenskí umelci znázornili tému Budúcnosť nášho mesta. „Veríme, že postupne máme na to zmeniť ich vízie na realitu, a vytvoriť tak spokojné a krásne miesta, aké si zaslúži moderná krajina.”
Banka sa tak rozhodla, že viac nebude prispievať k vizuálnemu smogu vo verejnom priestore. Súčasne spustila historicky najvyšší grant v rámci svojej nadácie vo výške 250 000 eur, ktorý už pozná svojich víťazov. Tí pomôžu posúvať Slovensko na ceste k modernej krajine.
Umelecké diela namiesto reklamy nájdeš v Pezinku, Banskej Bystrici, Čadci, Detve, Holíči, Košiciach, Kráľovskom Chmelci, Leviciach, Liptovskom Hrádku, Michalovciach, Partizánskom, Podbrezovej, Prešove, Starej Ľubovni, Svidníku, Turčianskych Tepliciach, Vranove nad Topľou a Žiline.
„Za posledných desať rokov naša banka spolu s Nadáciou Slovenskej sporiteľne venovali takmer 25 miliónov eur na rozvoj projektov z oblasti vzdelávania, športu, kultúry, životného prostredia, sociálnej pomoci a podpory komunít. Ako líder na trhu a najmä zodpovedná veľká firma chceme zvyšovať mieru sebadôvery Slovákov, ktorá je predpokladom občiansky aktívnej a dobre prosperujúcej spoločnosti. Inšpirovať ľudí ale aj firmy na Slovensku sa snažíme aj našou novou kampaňou. Veríme, že Slovensko potrebuje ľudí, ktorí si veria,“ povedal Peter Krutil, generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne.
Koniec letákov aj potvrdeniek
Slovenská sporiteľňa taktiež oznámila, že končí s potvrdenkami z bankomatov a letákmi v pobočkách. Spolu tak ušetrí približne 23 ton papiera ročne. Banka zároveň používa interne takmer výhradne recyklovaný papier a stopku dala všetkým letákom v pobočkách. Na propagáciu svojich produktov bude využívať digitálne možnosti ako sú tablety či LCD obrazovky, vďaka tomu ušetrí banka ďalších zhruba 14 ton papiera.
„Len zrušením papierových potvrdeniek ušetríme ročne zhruba 9 ton papiera, čo bude mať priaznivý dôsledok na životné prostredie,“ vysvetľuje člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne, ktorý je zodpovedný aj za enviromentálnu politiku banky Pavel Cetkovský.