Slovensko sa opäť smeje cez slzy nad novým škandálom ZSSK

  • Vlaky zadarmo majú jednoducho svoje čaro
  • Škrípanie bŕzd a kúdele dymu z vozňov patria už medzi typické slovenské benefity vlakovej dopravy
ako
ZSSK, Zomri
  • Vlaky zadarmo majú jednoducho svoje čaro
  • Škrípanie bŕzd a kúdele dymu z vozňov patria už medzi typické slovenské benefity vlakovej dopravy

Nebolo ti to niekoľkohodinové ticho okolo slovenských vlakov podozrivé? Náš národný prepravca však rád dodržiava denné štandardy. Dnes popoludní opäť horel rušeň. Stalo sa tak v úseku Topoľnica – Šaľa. Išlo o regionálny expres, ktorý vyráža z Bratislavy o 17:31 hod. a konečnú stanicu má v Nových Zámkoch.

Najskôr mal vlak začať trúbiť a za pár sekúnd už prudko brzdil. Hustý dym bolo vidieť aj z okolitých ciest. Desiatky cestujúcich dokonca museli kráčať až do najbližšej stanice pešo. Išlo pritom už o minimálne tretí prípad za posledný týždeň. Napríklad v sobotu horel rušeň aj v Pezinku, v nedeľu zasa na stanici Zohor v Malackom okrese.

Slováci si najnovšie pri kúpe lístka zrejme budú môcť vybrať či chcú svoj rušeň medium rare alebo skôr well done. Na Internete začínajú ľudia vtipkovať aj o tom, že už zajtra bude daný vlak v ponuke na AAA Auto ako málo jazdený a s celkom novým chladením. Človek sa pri takejto situácii zamyslí aj nad tým, že keď sú vlaky zadarmo až takéto skvelé, ako budú potom vyzerať avízované obedy zadarmo. Nuž, Fou Zoo to zrejme nebude.

Dá sa však očakávať, že ZSSK začnú časom zákazníkom ponúkať aj akciový balíček, v ktorom bude v ponuke pri vzdialenosti nad 100 kilometrov okrem cestovného lístka aj hasiaci prístroj zdarma.


Ako informoval portál Zomri, v Galante momentálne stojí 5 vlakov a náhradná doprava je v nedohľadne. “Smolu majú tí, čo idú až do Zvolena, tí pôjdu asi nikdy,” dopĺňajú.

Ako sa však stavia k vzniknutej situácii samotná ZSSK? „Železničná doprava dnes trpí tým, že sa do nej desiatky rokov neinvestovalo. Plne si uvedomujeme, že vozidlový park ZSSK je do značnej miery zastaraný,“ priznáva rezort doprav pre HN online. Väčšina našich rušňov totiž jazdí už 40 až 50 rokov. Priemerný vek celého vozidlového parku aj s vozňami je zas 21 rokov,“dodáva. 

Masívna kampaň s Hudbou Vesmírnou zrejme bude musieť ešte viac zabrať na kreatíve. Taktiež by mali k sebe prizvať hasičský zbor, aby boli schopní naozaj presvedčiť ľudí, že presadnúť z auta do vlaku sa jednoducho oplatí.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech