Slovenský návrhár hviezd je po uši v dlhoch, na krku má exekúcie

  • Módny návrhár Mikloško patrí na Slovensku k špičke
  • Mať kúsok od neho chce mnoho žien a jeho tvorbou sa chvália aj celebrity
  • Módny návrhár Mikloško patrí na Slovensku k špičke
  • Mať kúsok od neho chce mnoho žien a jeho tvorbou sa chvália aj celebrity

Ako informoval denník Nový Čas, firma populárneho návrhára celebrít Fero Mikloško má na krku dlhy. Aj napriek tomu, že pracoval pre šou Let’s Dance, samotná Markíza od neho vymáha peniaze. Problémy si Mikloško dobre uvedomuje a denníku dlhy priznal.

Ako ukazujú verejne dostupné dáta portálu Finstat.sk, Mikloško dlhuje Finančnej správe (dlh na daniach, pozn. red.) viac ako 35-tisíc eur a Všeobecnej zdravotnej poisťovni 277 eur. Na krku má mať aj exekúcie, pretože peniaze dlhuje aj ďalším firmám.

„Áno, viem o tom, samozrejme. Aktuálne je to v štádiu riešenia a dlhy plánujem uhradiť,“ povedal pre Nový Čas. Markíza tvrdí, že s návrhárom mala spoločný záujem o vyriešenie podlžností z minulosti, ako aj o vzájomnú spoluprácu na projekte Let’s Dance.

a1
zdroj: Finstat.sk

„Administratívne kroky spojené s ukončením exekúcie sú v procese,“ zaslala denníku stanovisko za televíziu Markíza šéfka PR Andrea Macáková.

Pohľadávky vo výške viac ako 1 400 eur voči Mikloškovi a jeho firme MFD vedie aj firma Klos, pre Nový Čas to potvrdila pani Kišová.

Logo

Najlepšie rozhodnutie života

Obľúbený návrhár priznal, že obdobie pandémie preňho nebolo jednoduché a snažil sa urobiť všetko pre to, aby jeho biznis prežil. Preto nezaháľal a spolu so slovenskou značkou Dedoles vytvoril exkluzívnu letnú kolekciu Miklosko X Dedoles.

Mikloško mal k dizajnu blízko už v mladosti.

a2
zdroj: Finstat.sk

Už ako dieťa sa začal zaujímať o šijací stroj a fascinovala ho výroba šiat. Našiel si preto Školu umeleckých remesiel a tá mu vyhovovala. Je vyučený krajčír scénických krojov a kostýmov, takže má aj umelecký základ.

Nielen teoreticky, ale aj prakticky tvoril kostýmy pre divadlo. Toto remeslo sa odráža aj na jeho tvorbe, má prvky teatrálnosti a okázalosti.

Tvrdí, že vďaka štúdiu nie je jeho tvorba iba o modernom módnom návrhárstve, ale má podtón divadelnosti. Je presvedčený, že štúdium na škole umeleckých remesiel, bolo najlepšie rozhodnutie, aké v živote urobil.

a3
zdroj: Finstat.sk

„Teraz je kvôli Covidu dosť náročné obdobie. Za ten vyše rok sme stratili niečo zo svojej vnútornej kreativity. Aj napriek tomu som sa snažil nazaháľať, sledoval som, čo sa deje v módnom biznise v zahraničí. Tam sa konali veľké prehliadky aj napriek súčasnej pandemickej situácii. Tam trendy naďalej napredujú. Módni dizajnéri sa u nás snažili najmä prežiť,“ objasňuje na webe značky Dedoles.

„Vypadol som z kolobehu mojich prehliadok, ktoré som robil dvakrát do roka. Nemôžem povedať, že by som bol na niektorú viac hrdý a na inú menej. Každá mala svoj príbeh, svoj priestor a vlastnú prezentáciu. Keď sa teraz spätne pozriem na svoje staré prehliadky, je priam neuveriteľné, aké krásne veci sa robili.“

Spolupráca so značkou Dedoles

Dedoles prvýkrát spolupracuje na kolekcii so známym módnym dizajnérom.

„Naša spolupráca začala vtipne, pretože ja som oslovil Dedoles, nie Dedoles mňa. Keď som sa pozrel na Dedoles webovú stránku, zaujalo ma, že nepredáva iba ponožky, ale množstvo ďalších produktov. Všimol som si, že pripravujú aj nové kolekcie plaviek a spodnej bielizne, čo sa mi veľmi páčilo. Povedal som si, že ponožky môžu byť segment, ktorý môžeme spolu riešiť kedykoľvek,“ povedal Mikloško.

Tvrdí, že ho upútala predstava vytvorenia spoločnej letnej kolekcie s rozrastajúcou sa slovenskou firmou so zvučným menom, ktorá má v reklame tri tancujúce škrečky.

„Na tomto príklade je vidieť, ako dokážu obyčajné tri škrečky človeka zaujať natoľko, že začnete spoločnosť, ktorá je za nimi, bližšie sledovať. V Dedolese som sa našiel a pomyslel som si, že spoločná kolekcia by mohla fungovať. Som veľmi rád za túto spoluprácu,“ dodal.

Zdroje: Finstat.sk, novycas.sk, Dedoles.sk, obcan.justice.sk

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá