Pixel Federation sa spojil s Google, na Slovensko prinesú svetevých lídrov v oblasti hier

  • Technologický gigant Google a slovenský free to play developer Pixel Federation sa spojili, aby priniesli do Bratislavy top lídrov z oblasti svetového herného priemyslu
  • Konferencia sa nesie v mene témy, ako vybudovať úspešný a udržateľný herný biznis
piol
Pixel Federation
  • Technologický gigant Google a slovenský free to play developer Pixel Federation sa spojili, aby priniesli do Bratislavy top lídrov z oblasti svetového herného priemyslu
  • Konferencia sa nesie v mene témy, ako vybudovať úspešný a udržateľný herný biznis

Odborníci z rôznych oblastí herného spektra, od kreatívcov, cez producentov až po UX a UA expertov sa stretnú s viac, než 100 game developermi a ďalšími profesionálmi zo strednej Európy, aby sa s nimi podelili o svoje skúsenosti, vedomosti a overené postupy.

Medzi spíkrami je napríklad Alexandre Mandryka, kreatívny konzultant pracujúci na najúspešňejších tituloch Ubisoftu (Far Cry, Assassin’s Creed, Rainbow Six, Splinter Cell, Prince of Persia, Company of Heroes), expertka na marketing free-to-play mobilných hier Ana Vu, či Stephane Assadourian, profesionálny game developer úspešných AAA videohier. Malé a stredné herné štúdiá sú čoraz úspešnejšie.

Podiel ziskov menších štúdií na Google Play aj App Store narastá – až 70% ziskov patrí malým a stredným spoločnostiam s menej ako 100 zamestnancami. Cieľom Build2Last je ukázať, ako funguje biznis v hernom priemysle, prepojiť špecialistov z úspešných rastúcich game developerských firiem a pomôcť lokálnym profesionálom vytvárať udržateľný herný ekosystém.

Nápad zorganizovať toto podujatie vznikol v hlavách Lucie Šickovej (spoluzakladateľka Pixel Federation) a Jana Vohryzka (Google Head of SEED pre Českú republiku a Slovensko) v mekke gamingu – San Franciscu, počas konferencie GDC 2019.

zdroj: fb:Pixel Federation

„Rozprávali sme sa s Janom, čo by sa dalo urobiť pre našu lokálnu game dev komunitu a uvedomili sme si, že Pixel Federation, rovnako ako Google silno veria v knowledge sharing a pozitívne výsledky zo vzájomného učenia sa,“ hovorí Lucia. Prišli preto s eventom nielen pre zabehnutých, ale aj ašpirujúcich game developerov.

“Naším cieľom je, aby event poukázal a objasnil biznis aspekt hernej oblasti: ako si udržateľne nastaviť procesy, modely a metódy, ktoré fungovali u veľkých úspešných firiem s využitím obmedzeného budgetu malej začínajúcej firmy.” Prečo robiť event pre malých developerov?

Globálny počet mobilných hráčov narastá. Zisky z mobilných hier za rok 2019 presiahnu 68 biliónov dolárov, čo pokrýva 45% svetového trhu. Dobrou správou je, že malé a stredné herné štúdiá sú čoraz úspešnejšie. Podiel ziskov menších štúdií na Google Play aj App Store narastá – 70% ziskov patrí malým a stredným spoločnostiam s menej ako 100 zamestnancami.

“Priestor pre ich nápady, rovnako ako priestor na trhu, jednoznačne narastá,” hovorí Jan. Organizátori zároveň dúfajú, že Build2Last nebude jednorázovou akciou, ale bude mať ďalšie pokračovania. Event ponúka možnosť získať náhľad do machine learning, dozvedieť sa o aktuálnych novinkách zo sveta aplikácií a networkovať s lídrami a podnikateľmi z oblasti herného priemyslu.

Prvý deň konferencie je venovaný panelom a networkingu v HubHube, vo štvrtok sa budú návštevníci môcť zúčastniť one-to-one mentoringu a diskusiám so spíkrami v priestoroch Pixel Federation.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK