Slovenský startup enormne narástol a dosiahol obrovský úspech, má milión účastníkov týždenne

  • Pracovné porady a stretnutia sa presunuli na internet a virtuálne nástroje zažívajú boom
  • Slovenská spoločnosť Slido, ktorá do virtuálneho priestoru preniesla otázky z publika, tak zažíva najlepšie časy
BeFunky-collage (68)
FOTO: TASR/Martin Baumann, Sli.do
  • Pracovné porady a stretnutia sa presunuli na internet a virtuálne nástroje zažívajú boom
  • Slovenská spoločnosť Slido, ktorá do virtuálneho priestoru preniesla otázky z publika, tak zažíva najlepšie časy

Každý týždeň použije nástroj Slido jeden milión účastníkov. Spoločnosť o tom informovala na svojom blogu. Úspech prišiel práve vtedy, keď spoločnosť oslávila ôsme narodeniny.

Slido je nástroj na otázky z publika smerom k rečníkom, či už v offline alebo online priestore. Jeho tvorcovia tým vyriešili problém, s ktorým bojuje väčšina ľudí, teda rozprávanie pred veľkým publikom.

Cez Slido môže divák alebo účastník konferencie položiť otázku bez toho, aby musel hovoriť do mikrofónu a čelil pohľadom ostatných. Otázka sa jednoducho zobrazí na plátne či monitore. 

Slido naberá na popularite najmä v oblasti menších online stretnutí, oproti aprílu minulého roka ich počet narástol o 440 percent. Veľmi populárne sú aj online ankety, kde prezentér vytvorí anketu a účastníci hneď hlasujú a populárna je aj novinka, kvízové otázky.

Oproti vlaňajšku získala na obľube aj najpopulárnejšia vymoženosť Slido, teda otázky publika, až o 300 percent.

Našim cieľom je sprostredkovať skutočný dialóg medzi rečníkmi a ich publikom. Zvlášť v týchto zložitých časoch, keď sa virtuálne stretnutia stávajú novou normou, je to dôležitejšie, než kedykoľvek predtým,“ uviedol spoluzakladateľ Slido Peter Komorník na sociálnej sieti LinkedIn.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá