Slovenský startup enormne narástol a dosiahol obrovský úspech, má milión účastníkov týždenne
- Pracovné porady a stretnutia sa presunuli na internet a virtuálne nástroje zažívajú boom
- Slovenská spoločnosť Slido, ktorá do virtuálneho priestoru preniesla otázky z publika, tak zažíva najlepšie časy
- Pracovné porady a stretnutia sa presunuli na internet a virtuálne nástroje zažívajú boom
- Slovenská spoločnosť Slido, ktorá do virtuálneho priestoru preniesla otázky z publika, tak zažíva najlepšie časy
Každý týždeň použije nástroj Slido jeden milión účastníkov. Spoločnosť o tom informovala na svojom blogu. Úspech prišiel práve vtedy, keď spoločnosť oslávila ôsme narodeniny.
Slido je nástroj na otázky z publika smerom k rečníkom, či už v offline alebo online priestore. Jeho tvorcovia tým vyriešili problém, s ktorým bojuje väčšina ľudí, teda rozprávanie pred veľkým publikom.
Cez Slido môže divák alebo účastník konferencie položiť otázku bez toho, aby musel hovoriť do mikrofónu a čelil pohľadom ostatných. Otázka sa jednoducho zobrazí na plátne či monitore.
Slido naberá na popularite najmä v oblasti menších online stretnutí, oproti aprílu minulého roka ich počet narástol o 440 percent. Veľmi populárne sú aj online ankety, kde prezentér vytvorí anketu a účastníci hneď hlasujú a populárna je aj novinka, kvízové otázky.
Oproti vlaňajšku získala na obľube aj najpopulárnejšia vymoženosť Slido, teda otázky publika, až o 300 percent.
„Našim cieľom je sprostredkovať skutočný dialóg medzi rečníkmi a ich publikom. Zvlášť v týchto zložitých časoch, keď sa virtuálne stretnutia stávajú novou normou, je to dôležitejšie, než kedykoľvek predtým,“ uviedol spoluzakladateľ Slido Peter Komorník na sociálnej sieti LinkedIn.