Slovenský startup Sensoneo spája sily s dcérou Veolie. Chcú tak naštartovať rozvoj na medzinárodnom trhu

  • Birdz a Sensoneo ohlásili partnerstvo s cieľom urýchliť svoj rozvoj v segmente smart manažmentu odpadov
  • Chcú tak optimalizovať zvoz odpadu pre väčšiu efektivitu
IG/Sensoneo
IG/Sensoneo
  • Birdz a Sensoneo ohlásili partnerstvo s cieľom urýchliť svoj rozvoj v segmente smart manažmentu odpadov
  • Chcú tak optimalizovať zvoz odpadu pre väčšiu efektivitu

Technologická firma Sensoneo spravila veľký krok. Spája sily so spoločnosťou Birdz. Nemyslíme však slovenskú sociálnu sieť, ale dcéru spoločnosti Veolia a pioniera v oblasti environmentálnych riešení využívajúcich internet vecí.

„Partnerstvo so Sensoneo začalo jednoduchým pozorovaním. Vo Francúzsku, rovnako ako v globále, sa aktuálna ponuka riešení týka zvozu odpadu len z veľmi malej časti,“ vysvetľuje Christian Carrara zo spoločnosti Birdz.

Ako ďalej vysvetľuje, odpad sa zváža v preddefinovaných časoch, ktoré nereflektujú skutočnú rýchlosť plnenia kontajnerov.

„Optimalizácia zberu by umožnila komunitám znížiť náklady, vyhnúť sa zbytočnému jazdeniu a environmentálnej stope a poskytnúť lepšie služby svojim spoluobčanom, aby sa neocitali pred plnými kontajnermi,“ dodáva.

Aby spoločnosť mohla umožniť mestám či firmám takýto prístup, začala komunikovať so slovenským startupom Sensoneo. Technologická firma Sensoneo pomáha mestám, ale aj súkromným spoločnostiam nakladať s odpadmi efektívne, s cieľom znížiť negatívny dopad na životné prostredie.

Ako slovenská spoločnosť uvádza v tlačovej správe, partnerstvo obom hráčom umožní skombinovať vzájomnú expertízu a priniesť na medzinárodný trh inovatívne a komplexné smart odpadové riešenia.

Firmy sa spoločne zamerajú na odpadkové nádoby a potom sa ponuka rozšíri o spôsoby kontroly prístupu, čo je obzvlášť zaujímavé pre miestne orgány, ktoré zavádzajú motivačné systémy, ktoré zohľadňujú objem vyprodukovaného odpadu do výšky poplatku.

„Príležitosť stať sa partnerom Birdz si veľmi vážime. Podarilo sa im stať sa lídrami v oblasti environmentálneho internetu vecí a veríme, že kombinácia nášho vzájomného know-how má silu hmatateľne zmeniť spôsob, akým mestá a podniky fungujú, pokiaľ ide o odpad. Tešíme sa na príležitosti, ktoré naša spolupráca prinesie,“ hovorí Martin Basila, CEO a spoluzakladateľ Sensoneo.

V nadväznosti na ohlásenie partnerstva plánujú spoločnosti uviesť na trh spoločnú ponuku počas prvého kvartálu 2022.

Zdroj: TS Sensoneo

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá