Vstupujeme do 4. priemyselnej revolúcie a tento krok je toho dôkazom

  • Digitalizácia je kľúčom 4. priemyselnej revolúcie, v ktorej sa všetci práve nachádzame
  • Operátor O2 sa rozhodol, že k šetreniu životného prostredia chce prispieť svojou troškou
  • Prvý míľnik cesty vidí v digitalizácii úkonov zákazníkov, pripravil im aj špeciálne výhody
startitup
O2
  • Digitalizácia je kľúčom 4. priemyselnej revolúcie, v ktorej sa všetci práve nachádzame
  • Operátor O2 sa rozhodol, že k šetreniu životného prostredia chce prispieť svojou troškou
  • Prvý míľnik cesty vidí v digitalizácii úkonov zákazníkov, pripravil im aj špeciálne výhody

V časoch, kedy sme všetci boli nútení presunúť svoje bežné každodenné činnosti do digitálneho sveta, sme si mnohí na túto zmenu už veľmi rýchlo zvykli. Je pre nás už prirodzené z domu pracovať, nakupovať oblečenie, potraviny, objednávať si obedy a večere, volať si cez videohovory s rodinou či blízkymi.

Digitalizácia je skrátka kľúčom 4. priemyselnej revolúcie, v ktorej sa všetci práve nachádzame. Čoraz viac služieb za nás budú robiť inteligentné stroje, zapájať sa bude umelá inteligencia a veľká časť našich povinností postupne vymizne.

Prečo teda nedostávať aj všetky faktúry elektronicky a vybavovať si svoje platby z pohodlia domova online?

Operátor O2 sa rozhodol, že k šetreniu životného prostredia chce prispieť svojou troškou a prvý míľnik cesty vidí v digitalizácii úkonov zákazníkov. Elektronické dokumenty nielen šetria čas, no tiež papier a celkovo životné prostredie, keďže emisie produkuje napríklad aj samotné doručenie.

O2 preto zvýhodní tých, ktorí spravia 3 kroky k digitalizácii:
  1. Nastavia si elektronické zasielanie faktúr cez email
  2. Za služby zaplatia digitálne cez aplikáciu Moje O2 alebo internet banking
  3. Zapnú si Digitálny box

Digitálny box sa nachádza v aplikácii Moje O2 alebo v jej webovom rozhraní a je to schránka užitočných dokumentov týkajúcich sa konkrétneho zákazníka a služieb, ktoré využíva v O2. Jeho aktivácia, ako aj digitálny spôsob platby a elektronické zasielanie faktúr sú, samozrejme, bezplatné.

 „V dnešnej dobe životné prostredie svojimi činnosťami zaťažujeme v neúmernej miere, čo si začína pýtať svoju daň. Toto si uvedomujeme aj my ako operátor a chceme sa k tejto situácii postaviť zodpovedne a čeliť jej v oblasti, v ktorej pôsobíme. Zároveň sme sa rozhodli našich zákazníkov motivovať k tomu, aby sa správali digitálne.

Tí, ktorí budú dostávať elektronickú faktúru, platiť online a využívať digitálny box, získajú výhodu v podobe nižšej ceny služieb oproti tým zákazníkom, ktorí sa digitálne nesprávajú,“ vysvetľuje Tereza Molnár z O2.

Splnenie týchto krokov v sebe prináša pre zákazníkov hneď viacero výhod:
  1. Ušetríš 2 € mesačne vďaka bonusu za digitálne správanie
  2. Ušetríš na poplatkoch za platbu faktúry v predajni či na pošte, keďže elektronická faktúra, online platba, aj digitálny box sú bezplatné
  3. Ušetríš čas, ktorý by si inak stratil presunom na niektorú z pobočiek O2 Predajní alebo na poštu. Ak zaplatíš z pohodlia domova, tento čas vieš určite využiť aj lepšie na prácu alebo zábavu.
  4. Spravíš niečo pre životné prostredie. Už len tým, že tvoja faktúra príde na mailovú adresu v elektronickej podobe, a teda nie je potrebné ju tlačiť a plytvať tak papierom.
  5. Nemusíš archivovať staré dokumenty a zmluvy s O2, budeš ich mať všetky pohodlne dostupné a len na pár klikov vzdialené v digitálnom boxe v aplikácii Moje O2.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech