So Zľavomatom už aj do exotiky. Portál spustil vlastnú cestovku CK Zanzo

  • Najväčší zážitkový portál slovenského internetu rozširuje svoje aktivity v oblasti cestovania
  • Teraz firma robí ďalší krok a spustila vlastnú cestovnú kanceláriu
  • CK Zanzo sa tak stáva najpohodlnejšou a najvýhodnejšou cestou do výhradne exotických destinácií s kvalitou na úrovni nemeckých cestoviek
CK Zanzo
  • Najväčší zážitkový portál slovenského internetu rozširuje svoje aktivity v oblasti cestovania
  • Teraz firma robí ďalší krok a spustila vlastnú cestovnú kanceláriu
  • CK Zanzo sa tak stáva najpohodlnejšou a najvýhodnejšou cestou do výhradne exotických destinácií s kvalitou na úrovni nemeckých cestoviek

Zľavomat je aktuálnou jednotkou na trhu v predaji dovoleniek a pobytov na Slovensku. Teraz firma robí ďalší krok smerom k zákazníkom a spustila vlastnú cestovnú kanceláriu. Volá sa Zanzo.

Zľavomat sa stal dominantným predajcom lokálneho cestovania. Rozšírenie nášho pôsobenia bolo logickým krokom. “Dôležité je dodať, že samotná cestovná kancelária bude fungovať nezávisle od Zľavomatu, s úplne odlišnou a unikátnou ponukou, a bude využívať iba synergiu a zobrazovať svoje ponuky na Zlavomat.sk. Tomu zodpovedá aj fakt, že v predaji sa neobjavia last minute zájazdy.” hovorí Aleš Mlátilík a  zároveň dodáva, že cesta do exotiky nie je vec, ktorú chce zákazník vybrať behom 24 hodín. Rozhodovací proces je pri takýchto dovolenkách oveľa dlhší.

„V poslednom období sledujeme, že pribúda klientov, ktorí si chcú dopriať niečo mimoriadne a najmä sa vyhnúť masám turistov, preto hľadajú v danej lokalite to najlepšie a nadštandardné služby, a to ako pri pobytoch, tak aj poznávacích zájazdoch. Tomu zodpovedá fakt, že oproti klasickej dovolenke na Slovensku alebo v Európe ľudia najviac využívajú first minute ponuky. Dovolenku starostlivo plánujú dlho dopredu, “ zdôraznil CEO Zľavomatu. Podľa neho luxus v spojení s exotikou klienti plánujú až pol roka dopredu. Nie je preto prekvapením, že už počas leta plánujú vianočné pobyty.

Aký profil má klient luxusné dovolenky? Najčastejšie ide o ľudí vo veku od 30 do 55 rokov, ktorí cestujú bez detí. „S vekom pribúda náročnosť  klientov, ktorí chcú najlepší servis a naopak nechcú plánovať dovolenku na vlastnú päsť, kde je veľké riziko, že veci nedopadnú tak, ako by si priali. Samozrejme úmerne s tým rastie aj cena, ktorú sú ochotní zaplatiť, “ dodal Mlátilík.

5 dôvodov, prečo cestovať do exotiky s CK Zanzo

100% servis, nula starostí – Vytvoríme vám dovolenku na mieru a za najlepšiu cenu na trhu. Povedzte nám svoje predstavy a my sa o všetko postaráme a vytvoríme vám balíček na mieru. Stopercentne.

Žiadne skryté doplatky – Naše ceny vždy obsahujú letenky, ubytovanie, stravu a privátne transfery v danej destinácii. Naviac vám zaistíme poistenie UNIQA s bezkonkurenčnými limitmi zdarma.

Kvalita na prvom mieste – Ručne vyberáme tie najkrajšie hotely, ktoré sme mnohokrát osobne navštívili. Ponúkame špičkový servis nemeckých cestovných kancelárií a pripravíme vám dovolenku, na ktorú by sme sami chceli ísť.

Podpora 24/7 a malý tím – Na telefóne sme pre vás nonstop. Poradíme a pomôžeme vám so všetkým, čo sa na cestách môže prihodiť. Jednať budete s ľuďmi, ktorí vás poznajú menom, v tíme je nás totiž len 5, nie sme teda žiadne obrie neosobné callcentrum.

CK Zanzo funguje samostatne

Zázemie Zľavomatu a Secret Escapes – Patríme do britskej skupiny, ktorá pôsobí v 25 krajinách a ktorej ponuky cestovania oslovujú 50 miliónov ľudí.

 CK Zanzo bude fungovať samostatne, teda bez spolupráce s ďalšími cestovkami alebo agentúrami, ako býva na trhu obvyklé. Môže si to dovoliť vďaka zázemiu Zľavomatu, ktorý denne navštívi priemerne 100 000 zákazníkov.

V praxi bude CK fungovať tak, že ubytovacie kapacity budú vyberané a nakupované v spolupráci s nemeckými cestovnými kanceláriami. K tomu Zanzo nakúpi letenky od renomovaných leteckých spoločností, ktoré do daných destinácií lietajú pravidelne. Odlet bude z Viedne, prípadne z letísk okolitých krajín, ak si to klient bude priať. Priamo v destinácii je potom zaistený privátny transfer.

„Nemecké cestovky majú výborné meno vo svete a sú zárukou vysokej kvality. Preto sme sa rozhodli pre spoluprácu práve s nimi. To napríklad znamená, že ak je uvedené, že zákazníci budú mať výhľad na more, tak adekvátny výhľad skutočne garantujeme. To isté platí pre príchod do destinácie. Každý zákazník bude mať privátny transfer a nečakajú ho teda žiadne hromadné a nekonečne dlhé rozvozy autobusom, “ upresňuje Aleš Mlátilík.

Počiatočná ponuka sa zameriava na Srí Lanku, Zanzibar či Thajsko, kde sú v ponuke nielen pobyty, ale aj poznávacie zájazdy so sprievodcom. Do konca roka chce mať CK Zanzo viacero destinácií, pričom v budúcnosti chcú pokryť nielen ponuky krajín z oblastí Ázie, ale aj Afriky či Karibiku. „Pôjde vždy o najlepšie troj, štvor a päťhviezdičkové hotely s najvyšším hodnotením v danej oblasti. V každej destinácii bude možné vyberať z cca desiatich ponúk, ktoré vopred preveríme. Širšia ponuka býva mätúca a náročná pre klientov, preto sa chceme sústrediť na užší, ale o to kvalitnejší výber,“ dodáva Mlátilík.

V tomto sa CK Zanzo odlišuje od zvyšku trhu

  • kvalita servisu a ubytovanie na úrovni nemeckých CK
  • ponuka sústredená na limitovaný počet top predvybraných hotelov (3, 4 a 5-hviezdičkových)
  • privátne transfery z letiska do hotela a späť
  • žiadne last minute zájazdy

Zľavomat a cestovný trh

Zľavomat  sa počas osemročného pôsobenia transformoval od zľavového trhu k zážitkovému portálu a s obratom za rok 2018 dosahujúcim 30 mil. €  a očakávaným obratom za rok 2019 40-45 mil, sa radí medzi najväčších hráčov v lokálnom ecommerce. Denne v spolupráci s partnermi spúšťa desiatky ponúk z rôznych oblastí služieb, cestovania a darčekov.

V oblasti cestovania naďalej expanduje, v čom mu pomáha spojenie s britskou skupinou Secret Escapes, ktorá Zľavomat v roku 2017 kúpila. Celá skupina je tak prítomná vo viac ako dvadsiatich krajinách celého sveta.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá