Spánková poradkyňa Zuzana: Čím viac sa snažíme zaspať, tým je to náročnejšie (PREHĽAD)

  • Nenechaj si ujsť najčítanejšie články na našom webe
  • Od inšpiratívnych príbehov cez biznis až po zdravie a gastronómiu
problémy so spánkom
  • Nenechaj si ujsť najčítanejšie články na našom webe
  • Od inšpiratívnych príbehov cez biznis až po zdravie a gastronómiu
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Prvý februárový týždeň priniesol na Slovensko nádych jari v podobe slnečnejších dní a ustupujúcich nízkych teplôt. Mnohým postupne prichádza energia na nové nápady, nové ciele a i hľadanie zaujímavých príležitostí, ktoré prináša sám život. Preto ti v Startitup neustále prinášame články, ktoré ti pomôžu dostať sa bližšie k svojmu cieľu alebo ti len poslúžia na inšpiráciu.  

Tento týždeň sme ti priniesli obrovské množstvo inšpiratívnych príbehov, pohľady do nových podnikov i zaujímavosti zo sveta zdravia.

Dočítaš sa o 17-ročnom Danielovi, ktorý vďaka svojej šikovnosti zarobil viac ako 4 milióny eur. Dozvieš sa aj to, čo si myslí spánková poradkyňa o spánkových problémoch, a ako na našu redaktorku vplývala carnivore diéta. 

Taktiež si prečítaš o Julke, ktorá sa z Kazachstanu presťahovala na Slovensko. Tiež ti ukážeme zákulisie miliónovej pivárne, do ktorej sme mali možnosť nahliadnuť.

Čítaj a nechaj sa inšpirovať témami, ktoré ti nielen môžu priniesť nové perspektívy, ale na ktorých skutočne záleží. 

Daniel má 17 rokov a na účte 4,4 milióna eur

Daniel Bitton začal s tvorbou videí už ako deväťročný. V pätnástich sa presadil na Snapchate, kde jeho virálny obsah generoval mesačné príjmy až 92-tisíc eur. Po zmene algoritmu platformy, ktorá výrazne obmedzila zárobky tvorcov, si uvedomil riziká závislosti od jedinej sociálnej siete.

Presunul sa preto na YouTube Shorts, kde zúročil svoje skúsenosti s krátkymi videami. Postupne si vybudoval stabilné publikum s mesačným príjmom okolo 9 200 eur. Pri tvorbe obsahu však narážal na problém s pomalými a neefektívnymi editačnými nástrojmi.

Po rozhovore so svojím priateľom Musom, tvorcom obsahu pre TikTok, zistil, že čelia rovnakým problémom. Spoločne s ďalšími kamarátmi sa rozhodli vyvinúť vlastné riešenie. S počiatočnou investíciou 9 200 eur vytvorili prvú verziu AI nástroja na tvorbu krátkych videí, dnes známeho ako Crayo.AI.

Čítaj viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroj: Startitup

Najnovšie videá

Trendové videá