Spoločne organizujú večierky pre slobodných. Tvrdia, že po „offline“ zoznámeniach je veľký dopyt

  • Hana Poliačiková a Hana Koblíšková organizujú singles party v Prahe a v Bratislave
  • Hlavná je zábava, nikto nikoho netlačí do zoznamovania
  • Prísť môže každý, kto hľadá aj nehľadá partnera
  • Hana Poliačiková a Hana Koblíšková organizujú singles party v Prahe a v Bratislave
  • Hlavná je zábava, nikto nikoho netlačí do zoznamovania
  • Prísť môže každý, kto hľadá aj nehľadá partnera

Čo vás inšpirovalo k vytvoreniu konceptu TešíMa?

K vytvoreniu parties pre nezadaných nás viedla úspešná prvá akcia, na ktorú prišlo takmer 700 ľudí. Zistili sme, že je tu dopyt, že možností, kde sa môžu stretnúť single ľudia, nie je veľa.

Ako dlho už večierky organizujete?

Toto je už naša ôsma singles party a organizujeme ich tretí rok. Začali sme na Valentína v roku 2016.

zdroj: Organizátorky TešíMa

Čo musí človek podniknúť, aby sa mohol párty zúčastniť?

Mal by byť single, kúpiť si lístok v predpredaji alebo na mieste a byť dobre naladený alebo naladená. Ako hovoríme, sme tu pre každého, kto hľadá aj nehľadá partnera alebo partnerku.

V akej cenovej relácii sa pohybujú vstupenky?

Lístky sú v predpredaji od 18€, na mieste stoja 20€.

zdroj: TešíMa

Ako to celé prebieha?

Cieľom je vytvoriť párty, kde je dobrá hudba, ľudia sa bavia a nič ich neruší v konverzácií či spoznávaní. Hry, ktoré sú na rozptýlenie a zábavu, bežia na pozadí v našej aplikácii a sú dobrovoľné. Málokto sa však nezapojí, lebo je to sranda.

Priťahujú tieto akcie nejaký určitý typ ľudí?

TešíMa je projekt venovaný single ľuďom hlavne po 30-tke, ktorí sa radi bavia, sú úspešní a nároční nielen na seba, ale aj svoje okolie. Vedia oceniť kvalitu a radi si doprajú.

zdroj: TešíMa

Kto vyhľadáva večierky, viac muži či ženy?

Snažíme sa, aby bol počet vyrovnaný. Ženy kupujú lístky hromadne, muži po jednom a skôr na mieste.

Koľko ľudí približne chodí na párty?

V priemere to je 300 – 400, záleží na priestore v ktorom hosťujeme.

Organizujete aj nejaké iné akcie?

Hana Koblišková organizuje talkshow pre 130 – 300 divákov. Sit Down Ladies Comedy najviac oslovuje ženy vo veku 35+, ale chodia aj odvážni muži. Sit Down Stories má divákov od 25 rokov, aj v tomto prípade je to viac žien. Už moderátorským obsadením sme predvídali cieľovku. Máme tiež večer s názvom Profil zločinu, ktorý má úplne iný rozmer a aj divákov. Chceme, aby sa ľudia dozvedeli viac o krimi prípadoch a ich riešeniach z pohľadu odborníkov. Coming out je show pre každého, jej prvá časť nám ukázala, že príjemný večer môžu spolu prežívať aj dve generácie.

zdroj: TešíMa

Akým spôsobom pomáhate ľuďom prekonať počiatočný ostych?

Na prekonanie ostychu máme našich priateľov, ktorí sú Socializační katalyzátory a pomáhajú s prvotnými konverzáciami alebo navedú hostí na hry, ktoré máme cez našu aplikáciu Myia. Appka slúži do 22:00 na hry, čo stmeľujú ľudí.

Všimli ste sa nejaké rozdiely medzi tým, ako sa zoznamujú muži a ženy? Ako ich prekonať?

Muži väčšinou chodia sami, takže sa im snažíme pomáhať prekonať ostych a osloviť skupinku žien. Na druhú stranu nie sme zoznamka, a tak to nechávame na našich hosťoch a zasiahneme len, ak nás o to požiadajú. Vždy sa však snažíme iba prelomiť počiatočnú bariéru a ďalej sa nestaráme, či sa daná dvojica dala naozaj dokopy.

Čo na takýchto akciách v rámci zoznamovania funguje a čo vôbec nie?

Vyjsť zo svojej komfortnej zóny, nebáť sa osloviť niekoho, kto ich zaujme a ak sa necítia dobre sami, treba zobrať na akciu aj nejakého kamoša alebo kamošku.

zdroj: TešíMa Facebook

Kde všade svoje párty organizujete?

Zatiaľ len v Prahe a v Bratislave.

Zarobia si párties samé na seba?

Sme síce ziskoví, no pre nás je to skôr zábava. Niekto by sa tým zrejme uživiť vedel, no pre nás to nikdy nebolo cieľom.

Z čoho financujete párty? Je to hlavne na základe vstupeniek alebo máte nejakých sponzorov?

Párty financujeme z vyzbieraného vstupného a z peňazí od hlavných partnerov.

zdroj: Facebook TešíMa

Podľa čoho vyberáte priestory?

Priestor musí mať dušu, svoj okruh návštevníkov a hrať štýl hudby, ktorý je nám blízky.

Osvedčili sa vám nejaké kluby alebo tématiky, ktoré prilákajú viac ľudí?

Nu Spirit Club aj KC Dunaj dokonale ladí s našou filozofiou. Téma Dressed in Black edition mala veľký úspech a určite budeme antivalentínskymi parties pokračovať v tomto duchu.

Ako to vyzerá na trhu pre single ľudí? Majú záujem zoznamovať sa?

Na trhu je mnoho aplíkácií a ľudia v dnešnej dobe majú viacero príležitostí. Na druhú stranu vítajú akúkoľvek ďalšiu offline príležitosť na zoznámenie sa. Stále máme veľký dopyt.

zdroj: Facebook TešíMa

Máte nejakú priamu konkurenciu? Existuje dostatok akcií, kde sa môžu ľudia takto stretávať?

Konkurenciou je pre nás napríklad LáskaTu, tá sa však výrazne zameriava na zoznamovanie ľudí, ich akcie sú zamerané na speeddating.

Hana Koblišková je autorkou značky SIT DOWN, ako vznikol tento koncept a kedy sa dostal hlbšie do povedomia ľudí?

Sit down ladies comedy je projekt, ktorý vznikol v roku 2016. Od jeho začiatku ho uvádza Lujza Garajová Schrameková a Didiana. Rok po úspešných, každomesačných predstaveniach sme sa rozhodli venovať priestor aj príbehom a inšpiratívnym ženám v projekte Sit down stories s Veronikou Cifrovou Ostrihoňovou. Oslovili sme ju preto, lebo je inteligentná a rozhľadená. Sprostredkúva rozhovory so zaujímavými a úspešnými hosťami o ich jedinečných, inšpiratívnych či netradičných príbehoch. Vždy jedna žena so silným príbehom, mediálne známy muž a hudobný hosť, ktorý uzatvára dvojhodinový príbeh plný emócií.

Najnovšie video