Spoločnosť Sedita po bojkote značky: Kauzu chceme ukončiť, Horalka má spájať a nie rozdeľovať

  • Obľúbená značka pochutín sa v posledných dňoch stala terčom nenávisti istej skupiny ľudí
  • Spoločnosť Sedita však verí, že si svojich priaznivcov zachová
Ilustračný obrázok
Ilustračný obrázok, facebook/preco ludom hrabe,instagram/horalky_sedita
  • Obľúbená značka pochutín sa v posledných dňoch stala terčom nenávisti istej skupiny ľudí
  • Spoločnosť Sedita však verí, že si svojich priaznivcov zachová

O tom, že téma očkovania polarizuje spoločnosť, niet pochýb. Jedna skupina obyvateľstva vidí vo vakcíne cestu k slobode, druhá zas očkovanie vníma ako triedneho nepriateľa. Práve druhú z uvedených skupín pobúril výrok majiteľa cukrovinkárskeho koncernu, Pavla Jakubca.

Bojkot nečakali

Ten sa v rozhovore pre Denník E vyjadril, že očkovaní ľudia by sa mohli slobodne pohybovať kdekoľvek.

Práve spomínaný výrok strhol vlnu debát zo strany antivaxerov. Tí sa ohrádzajú, že výrobky od spoločnosti Sedita ďalej odmietajú kupovať. Ich aktivity súvisiace s bojkotom značky ale prekročili isté hranice. Do výrobkov od Sedity začali udierať kladivami.

Na druhej strane sa však nachádzajú aj ľudia, ktorí podporu značke vyslovujú a ich produkty zdieľajú na svojich sociálnych sieťach. Že sa ale nevinný výrok súvisiaci s očkovaním pretaví do väčšieho konfliktu záujmov, spoločnosť nečakala.

„Takýto vývoj situácie sme nepredpokladali, ani výzvy na bojkot našich značiek. Tešíme sa však veľkej vlne podpory, ktorá vznikla.“ hovorí manažérka komunikácie spoločnosti Sedita.

Značka ale jedným dychom dodáva, že rôznorodosť názorov rešpektujú, aj keď vyjadrenie postoja formou bojkotu obľúbeného produktu podľa nich nie je najlepšou voľbou. „Ďakujeme všetkým, ktorí nám držia palce,“ dodáva značka.

Horalky majú spájať, nie rozdeľovať

Sedita pre Startitup uvádza, že veria, že tak, ako sa väčšina ich zákazníkov rozhodla dôverovať odborníkom, tak budú dôverovať aj svojim obľúbeným značkám a snackom. „Tak, ako sme zachytili výzvy na bojkot, tak sme zachytili aj vlnu podpory, ktorá nás potešila. “ hovorí nám manažérka komunikácie.

Ďalej dodáva, že samotné Horalky reprezentujú iné hodnoty, ktorými má byť spájanie ľudí i celých generácií, nie ich rozdeľovanie.

„Horalky sú tu s nami desaťročia, evokujú domov,  sú to parťáci na každý výlet, sú to zážitky, spomienky na detstvo. Je to najobľúbenejšia ikonická značka keksíkov, ktorá sa podľa oficiálnych čísel nachádza v najviac domácnostiach na Slovensku. Na nič sa nehrá a ľudia ju majú radi,“ uvádza značka.

Aj napriek prebiehajúcemu bojkotu spoločnosť verí, že Horalky získajú v týchto dňoch ďalších priaznivcov a obchodníci im ich sprístupnia v dostatočnom množstve.

Vlna nenávisti bola bezprecedentná

Ako vysvetľuje spoločnosť Sedita, ich značka je v prvom rade tradičný výrobca cukroviniek a trvanlivého pečiva. Nerobia politiku a ani sa nezapájajú do politických diskusií. Zastávajú ale názor, že sa k istým témam majú právo vyjadriť.

Predstavitelia našej spoločnosti však majú právo vysloviť svoj názor na širšie spoločenské témy, najmä ak zasahujú do ekonomiky a ochrany života,“ vysvetľuje manažérka Gabriela Smerigová.

„Vlna nenávisti, ktorá prišla po politickom uchopení témy niektorými poslancami, bola bezprecedentná,“ uzatvára spoločnosť Sedita.

Zdroj: Denník E

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie