Štart 4. ročníka ankety SOWA sa blíži! Detaily štartu najväčšej ankety na Slovensku sú tu…

SOWA

Anketa SOWA Social Awards Slovakia sa naplno etablovala v slovenskom mediálnom prostredí a organizátor oznámil, že sa pripravuje jej 4. ročník, ktorý odštartuje už onedlho. Momentálne sa finalizujú prípravy na jeho predstavenie, ktoré bude zároveň plné noviniek.

Anketa SOWA každoročne oceňuje najvplyvnejšie osobnosti sociálnych sietí, ktoré sa svojim obsahom správajú zodpovedne a prinášajú kvalitný obsah svojim sledovateľom.

„Sme vo finálnej fáze dolaďovania partnerstiev k štvrtému ročníku. Som veľmi rád, že projekt sa stal úspešným, čoho dôkazom je aj opakované uzatvorenie partnerstva so svetoznámou značkou BMW. Aj to, že práve brand akým je automobilka ide s nami opäť do projektu SOWA je dôkazom, že kampaň, ktorú partnerom ponúkame je komplexná, aká sa na mediálnom trhu len tak nevidí,povedal organizátor a držiteľ licencie Štefan Šperka. Štvrtý ročník sa bude niesť v znamení množstva zmien.

„Okrem nového mediálneho partnera, ktorým sa stala televízia JOJ prinesiem nové kategórie, kampaň doplníme o rádio spoty a aj počas galavečera sa diváci budú môcť tešiť na množstvo noviniek a prekvapení,doplňuje Šperka.

JF214672
zdroj: SOWA Social Awards Slovakia - Zakladateľ SOWA Social Awards Štefan Šperka.

Generálnym partnerom projektu sa stáva už druhý rok po sebe aj nemecká automobilka BMW.  Značky v našom portfóliu, BMW a MINI, sú aktívne v oblasti sociálnych médií už od prvých zárodkov influencerských aktivít na Slovensku. Tak ako prví influenceri, tak aj my ako zadávatelia sme spoločne v tých časoch boli pioniermi a tvorcami rozvoja tohto komunikačného kanála na Slovensku. A projekt SOWA je dnes prirodzeným vyvrcholením vývoja v tejto oblasti komunikácie, kde rozmer sociálnej zodpovednosti len umocňuje dané spojenie a spoluprácu. BMW Group chce byť najúspešnejším a najudržateľnejším prémiovým výrobcom pre individuálnu mobilitu. Naším cieľom je znižovať spotrebu zdrojov využívaním druhotných surovín. Chceme mať tiež možnosť sledovať ďalšie využitie surovín v súlade s princípmi obehového hospodárstva: RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE a RE:CYCLE. Našim symbolom v tejto oblasti sa stalo BMW i Vision Circular – plne elektrické štvormiestne vozidlo s dôsledným zameraním na udržateľnosť a luxus. Prémiová mobilita má tú výhodu, že vieme rozvíjať spolupráce s rôznymi influencermi od oblastí kompatibilných s automobilom ako takým – motoristickí a technologickí influenceri, ďalej cez cestovateľov, až po fashion či lifestyle blogerov alebo umelcov, hovorí generálny riaditeľ BMW Slovenská republika Oliver Rademacher.

Milan Stupka, Corporate Communications Manager v BMW Slovenská republika dodáva: „Po veľmi dobrých skúsenostiach s projektom a jeho organizáciou a po pozitívnych ohlasoch verejnosti sme sa rozhodli opakovane vstúpiť aj do jeho nového ročníka. Posolstvo o zodpovednosti zostáva aj naďalej aktuálne, čoho sme svedkami pri dennodenných návštevách ktorejkoľvek zo sociálnych sietí. Osvetu a motiváciu bude potrebné šíriť aj po celý rok 2023 – a to nielen ohľadom správania sa na sociálnych sieťach ale aj v ďalších rovinách a bežných životných situáciách.

Jedným z partnerov projektu sa stáva aj spoločnosť COSTA CRUISES, ktorá do ankety venuje aj hlavnú cenu, ktorou bude zážitková plavba na jednej z najmodernejších lodí sveta pre jedného z hlasujúcich fanúšikov. Costa Cruises je medzinárodná lodná spoločnosť s viac ako 70 ročnou tradíciou, ktorá organizuje námorné plavby po celom svete a sprostredkúvavá nezabudnuteľné zážitky pre všetkých tých, ktorí hľadajú dobrodružtvo s oddychom na mori.

„V dnešnej dobe sme všetci tvorcami a zároveň konzumentmi obsahu. Každý deň si to uvedomujeme viac a viac a aj to nám pomáha pri rozhodovaní. Práve preto sme sa rozhodli zapojiť do ankety SOWA, ktorá oceňuje osobnosti sociálnych sietí nielen za ich tvorbu, ale aj zodpovednosť s akou k nej pristupujú. Veríme, že aj takýmto spôsobom môžeme dopomôcť k lepšiemu obsahu, ktorý formuje každého z nás,“ uviedol Matúš Tomášik, Business development manager Costa Cruises.

Spustenie ankety je naplánované na 27. marca 2023 tlačovou konferenciou.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá