Študenti marketingu v Nitre prišli počas núteného voľna so zaujímavým projektom

Ilustracna foto - unspla sh

Skupina študentov marketingovej komunikácie a reklamy Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre prišla v čase „nedobrovoľného voľna“ so zaujímavým projektom, ktorý nesie názov DIGITAL KMKAR.

Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy spadá pod Filozofickú Fakultu Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre. Vznikla 1. septembra 2002 a študentom poskytuje vzdelanie v oblasti marketingovej komunikácie, reklamy a médií.

zdroj: UKF

Súčasťou štúdia je aj tvorba marketingovo-komunikačných projektov, akým je aj online event DIGITAL KMKAR. Táto akcia bude prebiehať na instagramovom účte s rovnomenným názvom @digital_kmkar a poskytne všetkým, ktorí sa zaujímajú o marketing, manažment alebo sociálne siete možnosť komunikovať s odborníkmi priamo z praxe.

Študenti organizujú „tri dni s marketérmi“ počas ktorých dostanú (nielen) študenti stredných škôl možnosť klásť otázky z praxe marketérom a známym osobnostiam, ktorí budú vyzvaní reagovať prostredníctvom video odpovedí.

Cieľom projektu je ukázať mladým ľuďom, aký zaujímavý vie byť svet marketingu, médií, reklamy, či grafiky a influencerov a taktiež, ako sa v tejto brandži uchytiť. Tento projekt môže pomôcť rozhodnúť sa mladým ľuďom, najmä v stredoškolskom veku akým smerom sa neskôr v živote uberať.

Projekt bol prenesený čisto len do online priestoru z dôvodu mimoriadnych bezpečnostných opatrení v súvislosti s koronavírusom. Do projektu je možné sa zapojiť na Instagrame v rozmedzí 20. až 22. apríla 2020.

zdroj: UKF

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech