Takto to vyzerá, keď sa spojí Uber a McDonald´s

  • McDonald´s a Uber chystajú veľké veci. Plánujú zaviesť donáškovú službu.
pexels-photo-139681-1-1024×682
pexels.com
  • McDonald´s a Uber chystajú veľké veci. Plánujú zaviesť donáškovú službu.

Jeden z najznámejších fast foodových reťazcov na svete, McDonald´s, spôsobil revolúciu v stravovaní vo všetkých vyspelých krajinách. Rýchlo pripravené a lacné jedlo sa stalo neslávnym symbolom obezity a lenivosti najmä v USA. A práve tu sa McDonald´s rozhodol ostať verný svojej povesti a v záujme rozšírenia služieb pre svojich zákazníkov plánuje prehĺbiť svoju spoluprácu so spoločnosťou Uber.

Od decembra minulého roka McDonald´s, spolu s ďalšími 200 reštauráciami na Floride, spolupracoval s Uberom v rámci aplikácie UberEats. Doručovanie jedla prostredníctvom služby Uber sa fastfoodovému gigantovi zapáčilo natoľko, že od júna tohto roka plánuje spustiť vlastnú donáškovú službu vo vybraných amerických mestách.

Zdroj: Mike Mozart / Flickr.com

Nad donáškovou službou pre McDonald´s mnohí len neveriacky krútia hlavou. Je možné, že sa táto služba stane úspešnou ? V dnešnej spoločnosti,  kde zažívajú boom aj alternatívne formy stravovania má McDonald´s neprajníkov viac než dosť. Nesmieme však zabúdať aj na fakt, že napriek všetkému má McDonald´s aj milióny stálych zákazníkov, ktorí novú službu určite ocenia.

„Jednou z našich najväčších konkurenčných výhod je, že sme k našim zákazníkom bližšie než ktorákoľvek iná reštaurácia na svete. Takmer 75% našich zákazníkov na našich piatich najväčších trhoch, žije v okruhu 4 kilometrov od najbližšej reštaurácie.“ zdôrazňuje v tlačovej správe CEO spoločnosti Steve Easterbrook, ktorý je zároveň aj jej prezidentom.

McDonald´s sa teda snaží byť pre svojich zákazníkov ešte dostupnejší. Rozhodnutie zaviesť donáškovú službu podporuje aj všeobecne známy fakt, že zákazníci väčšinu objednávok konzumujú mimo priestorov reštaurácie. Podľa newyorského magazínu Crain´s, 70% zo všetkých objednávok v USA je realizovaných cez drive-thru a najmä v mestských častiach je zvykom, že ľudia nezostávajú v reštaurácii, ale odnášajú si jedlo so sebou.

Zdroj: pexels.com

Neúnavne pracujeme na identifikácii správnych modelov efektívnej donáškovej služby – rozhodujeme sa, či celý proces donášky od začiatku až do konca budeme kontrolovať my, alebo pri plnení a dodávaní objednávky budeme spolupracovať s tretími stranami. Chceme byť flexibilní a na základe výsledkov sa budeme rýchlo prispôsobovať.“ uvádza v tlačovej správe Steve Easterboord, pričom odhaľuje svoje veľké plány.

Aká bude služba úspešná a aký vplyv nakoniec bude mať na zákazníkov ukáže až čas. Hoci sa názory na pripravovanú donáškovú službu rôznia, McDonald´s má nepopierateľnú snahu inovovať, posúvať sa vpred a nebojí sa vyskúšať nové veci. Aspoň v tomto smere teda môže byť vzorom pre ostatné stravovacie reťazce.

 

Zdrojový článok: inc.com

 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá